ابراهیم زاده: امسال سال شکوفایی فوتسال ایران است/ انصاری فرد: iبهترین تیم تاریخ فوتسال میباشید

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

تمرین عصر روز شنبه تیم ملی فوتسال ایران با حضور محمدحسن انصاریفرد سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال، منصور ابراهیم زاده و کریم قنبری سرمربی و مربی تیم فوتبال نفت تهران برگزار شد.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و iبه نقل از پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال، تمرین عصر روز شنبه تیم ملی فوتسال ایران با حضور محمدحسن انصاریفرد سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال، منصور ابراهیم زاده و کریم قنبری سرمربی و مربی تیم فوتبال نفت تهران برگزار شد.

در این تمرین که از ساعت ۱۷ در سالن کمپ تیم های ملی آغاز شد ابتدا عباس ترابیان گفت: بازیکنان تیم ملی فوتسال عزم خود را جزم نموده اند تا در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرند و ثابت نمایند در جبهه جنگ سربازانی می باشند که با همه وجود برای کشور خود می جنگند. آنها می خواهند در عمل ثابت نمایند اگر می گویند قطب فوتسال می باشند حرف‌شان بیراه نمی باش و همه تلاش خود را برای این کار خواهند نمود.

منصور ابراهیم زاده نیز در جمع ملی پوشان فوتسال گفت: هر کاری یک باوری می خواهد. باور توان خود، باور ارتباطاتی که باید با هم داشته باشید و باوری که شما باید نسبت iبه مربی و مربی نسبت iبه شما داشته باشد. شما باید باور نمایید که برترین میباشید.

وی در ادامه افزود: هر ایده و چیزی که در مغز خود بپرورانید با تلاش iبه آن می رسید. اعتقاد دارم امسال سال شکوفایی شماست و برای موفقیت تان دعا می نمایم.

محمدحسن انصاری فرد سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال نیز گفت: من از نظر فنی تیم شما را دیده ام و بدون اغراق می گویم این تیم iبه مراتب iبهتر از تیم های پیشی فوتسال ایران حتی iبهتر از تیم دوران ماست. تیم شما iبه مراتب جوانتر شده، iبهتر و روانتر و رو iبه جلوتر بازی می نماید حتی iبه مراتب از تیمی که چهار سال پیش در جام جهانی iبه میدان رفت.

وی iبه اهمیت تکلیف گرایی اشاره نمود و گفت: باید ابتدا iبه تکلیف خود عمل نمایید و ایمان داشته باشید اگر تکلیف تان را iبه خوبی ایفا نمایید نتیجه هم iبه دنبال خواهد داشت.

انصاری فرد یادآور شد: در دوره های پیشی تیم ملی فقط دفاع می نمود و نظری هر ۵۰ توپی که می آمد را می گرفت. اگر نظری یکی از آن گل ها را می خورد تیم ایران ۱۰-۲۰ گل می خورد. تیم شما الان حمله می نماید و حریفان را تحت فشار قرار می دهد. شما حتی به تیم قوی چون روسیه هم فشار وارد نمودید که این بسیار مهم است.

انصاری فرد دوندگی بسیار، جوانی و انگیزه را از دیگر نکات مثبت تیم ملی فوتسال ایران خواند و گفت: برخلاف تبلیغات، کشور ما یکی از کشورهای رده بالای دنیاست و با وجود تحریمات روی پای خود ایستاده است. با این فشاری که روی ایران است اگر کشور دیگری بود از بین می رفت اما ما ۳۳ سال است که می جنگیم و تحت فشار هستیم و روی پای خود ایستاده ایم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: بدون توجه iبه همه این جوسازی ها بروید و سرتان را بالا نگه دارید. بسیار هم بالا نگه دارید. دلم روشن است که تیم ملی فوتسال ایران نه تنها از مرحله گروهی صعود می نماید بلکه در جام جهانی اگر قرعه خوبی هم داشته باشد iبه جمع چهار تیم برتر راه پیدا خواهد نمود.

وی با یادآوری اینکه خدا iبه قلب پاک بازیکنان جوان ایران کمک می نماید گفت: رابطه تان را با خدا بیشتر نمایید و از ائمه اطهار(ع) کمک بگیرید و احترام بزرگتر و پیشکسوت خود را نگه دارید. شک نکنید موفق خواهید شد.

انصاری فرد گفت: علی صانعی چند سال در تیم ملی فوتسال زیر نظر من کار می نمود. او الگوی اخلاقی بود و بازیکنی سلامت و بی حاشیه. الگویی چون صانعی را حمایت نمایید. مربی هر چقدر هم توانایی داشته باشد بازیکنان باید در زمین تلاش نمایند. شما تلاش نمایید تا صانعی موفق باشد. مطمئن باشید اگر امثال صانعی ها در فوتسال رشد نمایند این رشته ورزشی رشد خواهد نمود.

وی همچنین خاطرنشان نمود: iبه حواشی کاری نداشته باشید و مطمئن باشید این قطار iبه پیش می رود. روی کار خود تمرکز نمایید و iبه حواشی کاری نداشته باشید. مطمئن باشید موفق می شوید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.