اتابکی: مخالف تمرین شادی با اقلیمی هستم

۸فروردین ۱۳،

بهزاد اتابکی دربارهٔ تصمیم جدید فدراسیون مبنی بر اعزام محسن شادی به چین گفت: وی از همان ابتدا هم مشکلی برای اعزام نداشت، اما تا زمانی که وضع مالی فدراسیون خوب نشود نمی‌توانیم چنین هزینه‌ای کنیم. نمی‌توان پول چند اردو را به یک ورزشکار داد. اگر وی خارج از سیستم فدراسیون بخواهد به چین برود من مشکلی ندارم.

به گزارش فارس،وی همچنین دربارهٔ تمرینات شادی زیر نظر اقلیمی، اظهار داشت: اقلیمی یکی از بهترین‌ مربیان ما در کانوئینگ است، اما کانو با روئینگ تفاوت دارد. من این حرکت شادی را قبول ندارم و وی غیر منطقی برخورد کرده است.

رئیس کمیته روئینگ با بیان اینکه شادی هیچ تمرینی را زیر نظر فرزام نداشته است، تصریح کرد: فرزام مربی‌ای است که سولماز عباسی را به المپیک برده است. باید اجازه دهیم ببینیم وی در این تیم چگونه عمل می‌کند. فرزام یکی از بهترین مربیان ایرانی و باسواد ما است و من اجازه نمی‌دهم کسی مربیان ما را تضعیف کند. حتی تعدادی از پسران ما زیر نظر وی به مدال طلا دست پیدا کرده‌اند.

اتابکی با بیان اینکه دوران بازیکن سالاری قبل است، عنوان کرد: شادی در المپیک به عنوان بیست‌وپنجم رسید و حالا صحبت از مربی خارجی می‌کند. من مخالف تمرین او با اقلیمی هستم، مگر اینکه همه مربیان مرا قانع کنند تمرین او زیر نظر اقلیمی درست است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.