اجرای برنامه بزرگداشت روز معلم در بنیاد پروفسور حسابی

۱۱اردیبهشت،

مدیر اداره اجتماعی منطقه یک، گفت: برنامه بزرگداشت روز معلم در بنیاد پروفسور حسابی، روز پنج شنبه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ روز معلم، روز بزرگداشت عشق و ایثار است. تجلیل از کسانی که علم را جرعه جرعه در جانها جاری می کنند، خود لحظه لحظه می سوزند و با دانش خویش، جامعه را می سازند و فردایی باشکوه را نوید می دهند.
روز معلم روز بزرگداشت کسانی است که در راه تعلیم خوبیها خمیده شده اند و روز پاسداشت عزیزانی است که در سنگر علم و دانش، سربازانی با اخلاص و دانشمند را تربیت می کنند و این رورز روز یاد کردن از گمنامان آشناست، آنان که دفترهای خاطرات از عطر یادشان آکنده است.
سعید کارگران تصریح کرد: در ۱۳ سرای محله بزرگداشت روز معلم برگزار می شود و ارتباط با مدارس و اهدای گل به معلمان، از دیگر برنامه های اجرایی است.
آموختن، تنها مورد تاکید مکتب والای اسلام نیست، بلکه بسیاری از فرزانگان غیر مسلمان همچون سقراط، افلاطون و نیوتن نیز بر اهمیت آن صحه گذاشته اند. از دیدگاه اسلام، انسان آگاه با انسان ناآگاه مساوی نیست، کسی که بدون آگاهی گام در راهی می گذارد و عملی را انجام می دهد، به بیراهه رفته است و هرچه در این بیراهه پیش رود، از مقصد خویش بیشتر فاصله می گیرد.
کارگران در ادامه افزود: مسابقه کتابخوانی برای گروهی از معلمان برگزار می شود. امید است فرزندان علم و دانش بتوانند با قدردانی از جلوداران آسمانی مکتب عشق، زحمات این عزیزان را پاس دارند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.