اجرای پروژه های جدید و ارتقای ایمنی در آستانه اجلاس سران جنبش غیر متعهدها

اجرای سیستمITS و تابلوهای VSL و VMS از جدیدترین اقدامات ارتقای ایمنی در آزاد راه تهران- قم (مسیر فرودگاه امام خمینی به شهر تهران) است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، فریبرز واحدی با بیان مطلب که جمهوری اسلامی ایران در دهه نخست شهریور امسال میزبان بزرگ ترین همایش بین المللی طول تاریخ خود با عنوان شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد خواهد بود،گفت: تمام سازمانها و نهادها باید بکوشند تا با برنامه ریزی و انجام هماهنگی های لازم، زمینه هر چه بهتر میزبانی ایران را فراهم کنند.
مدیرکل راه و ترابری استان تهران در ادامه گفت: اداره کل راه و ترابری استان تهران نیز در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر تهران ۱۴ دستگاه VSL تک پایه (تابلوهای نمایشگر محدودیت سرعت)، ۲ دستگاه VSL دروازه ای و ۲ دستگاه تابلوی VMS (تابلوهای پیام متغیر) را جهت اطلاع رسانی آنلاین در دستور کار خود قرار داده است که این روزها مراحل پایانی آماده سازی و نصب آنها طی می شود.
واحدی همچنین از اجرای روکش آسفالت در اتوبان قم، خط کشی، تعمیرات و ترفیع گاردریلها، رنگ آمیزی گاردریلها و پایه های روشنایی، تکمیل علایم انتظامی و اخباری و …. خبر داد و گفت: اجرای پروژه های ایمنی این مسیر تا پایان مرداد ماه به اتمام خواهد رسید.
وی با تصریح اینکه جنبش عدم تعهد بعد از سازمان ملل با ۱۲۰ عضو بزرگترین سازمان بین المللی محسوب می شود، گفت : وضعیت ناکار آمد سازمان ملل در بسیاری از موارد باعث شده است تا ملت های آزادی خواه حاضر به پذیرش بی چون و چرای تصمیمات این نهاد بین المللی که تحت نفوذ قدرتهای استکباری است نباشند و کشورها نسبت به نشست جنبش عدم تعهد موسوم به “نم” و تصمیمات و قطعنامه هایی که در آن اتخاذ و صادر می شود توجه و حساسیت فراوانی داشته باشند.
واحدی در پایان گفت: حضور سران و مقامات عالی بسیاری از کشورهای جهان در اجلاس بزرگ شهریور ۹۱ تهران، عملاً بی اثر بودن تحریم ها را به نمایش خواهد گذاشت و زمینه حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را در ایران تسهیل خواهد نمود پس ضروری است تا همه سازمانها برای ایجاد یک تصویر خوب و به یاد ماندنی از ایران و ایرانیان برنامه ریزی های منسجم، هماهنگ و دقیق داشته باشند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.