اجرای طرح ویژه ترافیکی پلیس برای نمایشگاه مطبوعات

این خبر امروز شنبه ۶ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

اجرای طرح ویژه ترافیکی پلیس برای نمایشگاه مطبوعات

عصر خودرو : رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه ترافیکی برای نمایشگاه مطبوعات خبر داد و گفت: محدوده اجرای طرح زوج و فرد از ابتدای خیابان قنبرزاده iبه اول خیایابان خرمشهر منتقل می‌شود.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا سرهنگ سعید اسماعیلی در آستانه آغاز iبه کار نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها افزود: در جهتی مساعدت پلیس راهور تهران با خبرنگاران و اصحاب رسانه و در جهت ایجاد تسهیلات برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه، ابتدای محدوده اجرای طرح زوج و فرد از ابتدای خیابان قنبرزاده iبه ابتدای خیابان خرمشهر (آپادانا) منتقل می‌شود.
وی تاکید نمود: این تغییرات تنها در طول برگزاری نمایشگاه برای استفاده مراجعین از پارکینگ شرقی نمایشگاه در خیابان قنبرزاده اعمال خواهد شد و پس از آن محدوده زوج و فرد iبه محل پیشی انتقال می‌یابد.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران با اشاره iبه اجرای طرح ویژه ترافیکی برای نمایشگاه مطبوعات افزود: بر این اساس ماموران راهنمایی و رانندگی iبه طور ویژه‌ مسیرهای منتهی iبه نمایشگاه مطبوعات و خیابان‌های اطراف آنرا تحت کنترل قرار می‌دهند.
وی با اشاره iبه این که تعداد قابل توجی از ماموران راهنمایی و رانندگی مناطق ۲۲ گانه برای اجرای طرح ویژه ترافیکی در نمایشگاه مطبوعات بکارگیری شده‌اند تا نسبت iبه روان‌سازی بار ترافیکی در خیابان‌های منتهی iبه محل برگزاری نمایشگاه اقدام نمایند، خاطرنشان نمود: بدیهی است ماموران پلیس از هرگونه توقفر دوبله در خیابان‌های خرمشهر، قنبرزاده، شهید iبهشتی، میرعماد و … جلوگیری می‌کنند.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران از مراجعه‌کنندگان iبه نمایشگاه مطبوعات خواست تا از پارک وسایط نقلیه خود در معابر اطراف نمایشگاه جددا اجتناب نمایند، چرا که در غیر این صورت خودروهای آن‌ها iبه پارکینگ منتقل خواهند شد.
به گفته وی هرگونه پارک خودروها در خیابان‌های اطراف مصلی تهران شامل قنبرزاده، iبهشتی، مدرس و رسالت ممنوع است.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در پایان با اشاره iبه تمهیدات ویژه اتخاذ شده از سوی شهرداری تهران برای نمایشگاه مطبوعات از شهروندان خواست تا حد امکان از وسایط نقلیه عمومی برای مراجعه iبه نمایشگاه استفاده نمایند.

شنبه ۶ آبان   ۵:۴۴

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.