اجرای کنسرت گروه موسیقی ˝وصل یار˝ در برج آزادی

۱۴اردیبهشت،

گروه موسیقی ˝وصل یار˝، به سرپرستی ابراهیم اثباتی و کارگردانی علاءالدین پژهان و با حمایت یک مؤسسه فرهنگی هنری، از ۱۹ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز، در مجموعه فرهنگی – هنری برج آزادی، به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش هنرآنلاین، گروه وصل یار با تجربه ۱۲ ساله خود، با بهره‌مندی از جلوه‌های بصری (Visual Art)، نورپردازی‌های خاص، تصویرسازی سه بعدی و تروکاژهای زنده، کنسرت خود را به مخاطبان تقدیم خواهد کرد.

گروه وصل یار از سال ۱۳۸۲ با جمعی از هنرمندان مستعد، خلاق و فعال در حیطه موسیقی تأسیس و با استفاده از سازهای سنتی، کوبه‌ای و قبیله‌ای و با بهره‌مندی از توانمندی خوانندگان و گروه کر، موسیقی کلاسیک ایرانی و غربی را تلفیق کرده و اجرایی متفاوت را ارایه می‌دهد.

یک مؤسسه فرهنگی-هنری، حامی این برنامه است و در راستای حفظ هویت و فرهنگ ملی و احیاء آثار هنری معاصر، اقدام به سرمایه‌گذاری در تولید Performance Art توسط گروه وصل یار در برج ازادی کرده‌ است. سبب انتخاب برج آزادی برای نمایش این کنسرت، آشنایی بیشتر هم‌میهنان با این برج به عنوان سمبل و شاهکار معماری ایران است که خود ویژگی ممتاز و متمایزی در این کنسرت است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.foroughandishan.com و یا تماس با شماره‌های ۲۲۷۲۸۰۰۷ و ۲۲۷۳۸۰۰۷ نسبت به تهیه بلیط این کنسرت اقدام کنند. همچنین علاقه‌مندان با در اختیار داشتن همین بلیط می‌توانند قبل از آغاز برنامه، از قسمت‌های مختلف برج آزادی دیدن و از پارکینگ این مجموعه استفاده کنند.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.