احسان خواجه امیری و مهدی یراحی به صحنه می‌روند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

احسان خواجه امیری و مهدی یراحی اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در تهران به صحنه می‌روند.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، احسان خواجه‌امیری ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در دو سانس به صحنه می‌رود.

در این کنسرت قطعاتی از آلبوم ”عاشقانه‌ها” با تنظیم‌هایی برای کنسرت اجرا خواهد شد. ضمن اینکه در میان این قطعات، ترانه‌هایی از آلبوم‌های قبلی این خواننده پاپ نیز اجرا می‌شود.

در این کنسرت ۲۰ قطعه توسط خواجه امیری ارائه می‌شود که نام بعضی از این قطعات، تو رو آرزو نکردم، تو چشمات مال من نیست و هرکسی دنبال خبر می‌گرده و هر چی آرزوی خوبه مال تو است.

هومن نامداری رهبری ارکستر احسان خواجه امیری را بر عهده دارد و هومن غفاری (درامز)، کامیار ماندگاریان و علی ضرابی (ترومپت)، محمد کاظمی (کیبورد)، مهرداد هزارخوانی (گیتار باس)، سیامک کریم پور (ترومبون)، امید حجت (گیتار الکتریک)، احسان نی زن (ویلن) و سیامک پناهی (پرکاشن) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

همچنین مهدی یراحی ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در تهران و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به صحنه می‌رود.

این خواننده در این کنسرت قطعاتی از آلبوم “منو‌‌ رها کن” را اجرا خواهد کرد و برای اجرای تیتراژهای برنامه “ماه عسل” نیز برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. همچنین هفت قطعه از آلبوم “امپراتور” برای مخاطبان اجرا می‌شود.

رهبری ارکستر این خواننده را “امیر علیزاده” برعهده دارد و رضا تاجبخش، امید حاجیلی، احسان نی زن، آرین قیطاسی و… از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.