احسان علیخانی به زودی با برنامه جدیدش به تلویزیون می آید! +عکس

گردآوری توسط گروه اخبار جالب ممتاز نیوز

تاریخ درج :  /۰۶/۱۲
تعداد نمایش : ۳۴۳

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر : ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه با اشاره به برنامه های جدیدی که در این گروه به تولید خواهد رسید و برای این شبکه که مخاطبین جوان زیادی دارد در نظر گرفته شده است، گفت: نظر ریاست سازمان این بوده است که شبکه سه به عنوان یک شبکه جوان که به سرگرمی و تفریحات نزدیک تر می شود تولیدات جدیدی را در کنداکتور قرار دهد و به همین منظور شبکه سه رویکرد جدیدی پیدا کرده است.

احسان علیخانی به زودی با برنامه جدیدش به تلویزیون می آید! +عکس

وی ادامه داد: ما عقبه ای شش ماهه برای پردازش برنامه های جدید از جمله برنامه های ترکیبی و مسابقه‌های جدید را داریم و در همین مسیر سری جدید مسابقه میدانی «سیمرغ» طراحی شده و در این‌باره مذاکره‌هایی با مجید یاسر و حسین رفیعی داشته‌ایم. همچنین مسابقه «جدول» را داریم که یک مسابقه تلفنی است و اطلاعات عمومی مردم را بالا می برد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه از یک برنامه ترکیبی نمایشی یاد کرده است و در این باره گفته است: یک برنامه ترکیبی نمایشی به تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی داریم که در آن چهره هایی از جمله جواد رضویان، مهران غفوریان، بیژن بنفشه خواه و…  به اجرای برنامه و ایفای نقش خواهند پرداخت و تا پایان شهریور و ابتدای مهرماه روی آنتن می رود. این برنامه با هدف سرگرمی تولید می شود که در دل آن استفاده از پیام های اجتماعی و مقوله پرهیز از اسراف هم دیده شده است و کار جذابی خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه در مدت زمانی ۴۵ دقیقه‌ای و در دو روز در هفته روی آنتن خواهد رفت و هم اکنون در مرحله پیش تولید است. متن های برنامه به نگارش درآمده و چون کاری ترکیبی است بخش های مختلفی از جمله نمایش انیمیشن در آن در نظر گرفته شده است.

کریمان با اشاره به دیگر بازیگران این برنامه ترکیبی عنوان کرد: تلاش ما این است که تعدادی از بازیگران و استعدادهای جدید را هم با این برنامه معرفی کنیم.

وی در پایان با اشاره به دیگر برنامه های فصل پاییز بیان کرد: ما برنامه ای با احسان علیخانی داریم که مربوط به بعد از ماه محرم است و این مجری محبوب با این برنامه مهمان مردم خواهد بود و همچنین برنامه «مناظره» ای با عنوان «تا انتها» خواهیم داشت که رویکردی فرهنگی اجتماعی دارد و ما در آن یک مبحث را تا انتها پیش خواهیم برد و ممکن است هر مبحث حتی به چند برنامه نیاز داشته باشد.


اخبار وب سایت ممتاز نیوز
بازنشر: جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.