احمدی نژاد: دشمن تسلیم شدن ملت ایران را نخواهد دید

۵ م دیماه ،

آقای احمدی نژاد در مراسم افتتاح طرحهای صنعتی استان خوزستان با تاکید براینکه ملت ایران از فشارهای سیاسی عبور خواهد کرد تصریح کرد: ملت مـا تسلیم تهدیدهـا و توهین هـا نمی شود و این شیوه در خصوص ملت بزرگ ایران جواب نخواهد داد.

رئیس جمهور با طرح این سئوال که سبب دشمنی دشمنان با ملت ایران چیست ؟ افزود: دشمن، ساختن بمب اتم را علیه مردم ایران بهانه کرده است ، آنها به دنبال هدف دیگری می باشند.

احمدی نژاد گفت: آنها خودشان هم می دانند که این موضوع بهانه است چـرا که یک دفعه چشم باز کردند و دیدند ملت ایران یکپارچه و با سرعت نور در حال حرکت به جلو است.

رئیس جمهور با تشریح جهش علمی کشور و موفقیتهای ایران در عرصه بین الملل و اختراعات گفت : اگر پنج سال دیگر با همین سرعت حرکت کنیم دست آنها از دامن ملت ایران برای همیشه کوتاه خواهد شد.

آقای احمدی نژاد خطاب به دشمنان گفت: شما ابزار دوگـانه و سانتری فیوژ را برای ایران ممنوع کرده اید و ایـران را در تحریم قرار داده اید پس چرا کـالاهـای دیگر را تحریم می کنید و به مردم فشار می آورید .

رئیس جمهور با اشاره به تمدن ۸ هزار ساله خوزستان گفت: ملت ایران ملتی با تمدن است اما بسیاری از کشورهای زورگو با تقسیمات سیاسی یا با اشغال کشور دیگر تشکیل شده اند .
احمدی نژاد با اشاره به درخواستهای متعدد امریکایی ها برای مذاکره گفت: با این فشارها که می آورند می گویند بیائید گفتگو کنیم چرا مثل آدم نمی آیید حرف بزنید .
رئیس جمهور بـا بیان اینکه با تمام وجود از شکوفایی خوزستان پشتیبانی خواهیم کرد افـزود : باید همـه ظرفیت های خوزستان در خدمات مردم استان و منطقه فعال شود .
احمدی نژاد با اشاره به افتتاح کارخانه ام دی اف در استان خوزستان  گفت : کشور رو بـه شتاب و نو شدن است و برای همین نیاز به محصولات ام دی اف بیشتر به چشم می آید  .  

رئیس جمهور همچنین به افتتاح کارخانه شکر دهخدا و افزوده شدن ۱۰۰ هزار تن شکر به ظرفیت تولید داخل اشاره کرد و افزود: باید به جایی برسیم که تنها وارد کننده نباشیم بلکه صادرکننده باشیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم کـه استان خوزستان می تـواند در بـالاترین رتبه کشور قرار گیرد گفت : خوزستان باید به جایی برسد کـه هر کس یک شغل شرافتمند داشته بـاشد و دیگر بیکاری در این استان نباشد.

احمدی نژاد همچنین استقبال مردم  کشور از کاروان سفینه النجاه را  نشان از آمادگی مردم برای حضور امام عصر (عج) است و گفت : این استقبال نشان از آمادگی مردم برای ظهور امام عصر (عج) است.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.