اخبار جدید از ازدواج و طلاق بازیگران ایرانی

چه بخواهند چه نخواهند حاشیه همیشه درباره شان وجود دارد، اخبار جدید از ازدواج و طلاق بازیگران ایرانی و چهره ها همیشه در مرکز توجه از سوی طرفدارانشان هستند و کوچکترین خبر از آنها می تواند برای مخاطبانی که کارهای آن ها را دنبال می کنند جذاب باشد.

زیر ذره بین بودن مطمئنا برایشان خوشایند نیست اما همانقدر که آنها از این موضوع فراری اند، مردم هم دوست دارند در زندگی آنها سرک بکشند و از جزئیات همه چیز باخبر شوند.

این روزها هم سینما ایران پر از حاشیه و اخبار مختلف درباره ازدواج و طلاق بازیگران و هنرمندانی شده که محبوب مردم اند و همین محبوبیت است که آنها را سر زبان ها انداخته.

شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان

امروز در فضای مجازی شایعه ای مدام دست به دست و تکرار شد که قرار است سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان با همایون شجریان ازدواج کنند!!

ازدواج مجدد سحر دولتشاهی با همایون شجریان

با توجه به اینکه همـایون شجریان متاهل هست و خبری از جدایی وی و همسرش تا به حال منتشر نشده است. بنابراین به احتمال زیاد شایعه ازدواج مجدد وی با سحر دولتشاهی نیز احتمالا به خاطر رفت و آمد های اخیرش در نمایش سی می باشد،

ازدواج مجدد بهاره رهنما بعد از طلاق از پیمان قاسم خانی

روز گذشته بهاره رهنما که چند ماه پیش خبر طلاق او از پیمان قاسم خانی خبر ساز شده بود امروز با انتشار تصاویر عروسی خود خبر ازدواج مجددش را با امیر خسرو عباسی مالک برند ارایشی هاینس تائید کرد

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2017/08/c50500730e59267cbd58a71a38e24c1c-4.jpg

ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

علی اوجی بازیگر، تهیه کننده، مدیر پروژه و به نوعی آچار فرانسه سینمای ایران با نرگس محمدی یکی از بازیگران زن ایرانی ازدواج کرد

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2017/08/39374ce71cc569250823bd4115711eb5.jpg

سرانجام رامبد جوان با نگار ازدواج کرد

بعد از انتشار عکس های پی در پی رامبد جوان با نگار جواهریان و بدون حضور همسرش سحر دولتشاهی بود که شایعاتی درباره جدایی این زوج بازیگر و ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان دهان به دهان چرخید.

سر انجام پس از حرف و حدیث های فراوان در خصوص جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی و ازدواجش با نگار جواهریان چند روز پیش خبر رسمی ازدواج این دو هنرمند در یونان منتشر شد و نگار جواهریان نیز شب گذشته با انتشار عکس خود دست در دست رامبد جوان به نوعی این خبر را تائید کرد.

نگار جواهریان عکس زیر را در اینسستاگرامش منتشر کرد

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2016/09/8bee6ec9c839b384da2aaadd78d6c0fb.jpg

 


طلاق بهنوش طباطبایی از همسرش مهدی پاکدل نهایتا رنگ واقعیت گرفت

پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام شان باعث ایجاد شک و شبهه هایی در مورد این دو نفر شده بود. اما در فضای رسانه ای که کوچکترین حرکات و اتفاقات از چشمان تیزبین مجلات خانوادگی و جوان پسند دور نمی ماند کافی بود تا حضور بهنوش طباطباییبدون حلقه ازدواج در رونمایی فیلم سیانور باعث شود بگو مگوهای غیر رسمی اوج بگیرد و این دو هنرمند بی حاشیه به تیتر اخبار داغ رسانه ها تبدیل شوند.

پس از بالاگرفتن تب این خبر در رسانه ها یکی از خبرنگاران در تماس تلفنی با بهنوش طباطبایی، جواب او را در مورد این خبر جویا شد. این بازیگر پرکار سینما که هم اکنون فیلم سینمایی سیانور را بر روی پرده دارد در جواب گفت : “این خبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب، به این دلیل که فرهنگ سازی شود و در زندگی خصوصی افراد سرک نکشیم !”

با گذشت زمان و مطالبه روزنامه ها و مجلات نهایتا این بهنوش طباطبایی بود که ۶ آبان و به صورت غیر مستقیم خبر طلاق و جدایی اش از مهدی پاکدل را تأیید کرد.

101369_104

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2017/01/76a71d0b6f4bc3cbc18b64ff276963a8.jpg

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2017/01/1d94ac1afdc3167c865cc62ce28c08d7.jpg

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2017/01/b5c96b908016dd16e4d6b26bf6d85c14.jpg

 

ازدواج هدایت هاشمی با مهشید ناصری پس از طلاق گرفتن از نگار عابدی

عکس های مهشید ناصری همسر دوم هدایت هاشمی بازیگر سریال پایتخت

 

عکس های مهشید ناصری همسر دوم هدایت هاشمی بازیگر سریال پایتخت

عکس های مهشید ناصری همسر دوم هدایت هاشمی بازیگر سریال پایتخت

عکس های مهشید ناصری همسر دوم هدایت هاشمی بازیگر سریال پایتخت

 

 

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2016/08/76e1eb64c3c755ae6f4e6b0f41fddee52.jpg

عکس همسر هدایت هاشمی و دخترش اما

زوج رمانتیک “راه بی پایان” در پایان راه
خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار “راه بی پایان” شناختند. آنها با وجود اینکه پیش از آن سریال هم نقش آفرینی هایی داشتند اما با پخش این سریال بود بر سر زبان ها افتادند.

هومن سیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده. بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده.

همسر هومن سیدی همسر بازیگران همسر آزاده صمدی طلاق بازیگران بیوگرافی هومن سیدی بیوگرافی آزاده صمدی

 امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش‌ها بکلی بسته و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم.

طلاق خسرو شکیبایی و تانیا جوهری
شاید خیلی‌ها ندانند که شکیبایی در دهه ۴۰ کار خودش را با دوبلوری شروع کرد و پس از ناکامی در این رشته به تئاتر رفت و سال‌ها گذشت تا دوباره با فیلم «خط قرمز» مسعود کیمیایی به سینما بازگشت. تانیا جوهری هم در همان سال‌های دهه ۵۰ بازیگر تئاتر بود. این رابطه که منجر به ازدواج شد، چندان خبرساز نبود؛ چون هیچ‌یک از این دو، آدم‌های معروفی نبودند و در سال‌های بعد در حرفه‌شان سرشناس شدند.

طلاق سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ
فرهنگ و تسلیمی از طریق گروه تئاتر پیاده با همدیگر آشنا شده بودند، پس از مدت‌ها زندگی مشترک سرانجام فرصت پیدا کردند تا در فیلم «شاید وقتی دیگر» ساخته بهرام بیضایی، نقش زن و شوهر را بازی کنند. تسلیمی، پس از این فیلم، همراه فرزندش عازم سوئد شد و امروز یکی از چهره های سرشناس تئاتر سوئد است اما داریوش فرهنگ مانده و فیلمسازی و بازیگری را تا امروز ادامه داده است.

طلاق محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان
حاصل ازدواج محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان دو دختر با نام‌های مهراوه و ملیکا است، هر دو بعد از جدایی‌شان ازدواج کردند،محمدرضا شریفی‌نیا با «رز رضوی» بازیگر جوان سینمای ایران ازدواج کرد و آزیتا حاجیان با یکی از هم‌کلاسی‌های دوران دانشگاه

 طلاق آیدین آغداشلو و شهره آغداشلو
آیدین آغداشلو که نقاش، طراح، گرافیست و نویسنده ای تواناست، سال‌ها قبل، پس از یک ازدواج ناموفق و در حالی که دختری به نام تارا داشت، با شهره آغداشلو ازدواج کرد. شهره در فیلم‌های علی حاتمی (سوته‌دلان) و عباس کیارستمی (گزارش) بازی کرد و با تحسین مواجه شده بود و کم کم داشت به بازیگری توانا تبدیل می‌شد. شهره آغداشلو که با بازی در فیلم «خانه‌ای از شن و مه» و نامزدی اسکار، امروزه یک بازیگر معتبر در عرصه جهانی است، از آیدین جدا شد و مجددا ازدواج کرد و خدا دختری به او داده که ظاهرا او هم اسمش تارا است. شهره آغداشلو در تمام گفت و گوهایش همواره از آیدین آغداشلو به عنوان کسی یاد کرده است که دوران سعادتمندی را با هم سپری کرده اند.

طلاق ابوالفضل پورعرب و آناهیتا نعمتی
زمانی که ابوالفضل پورعرب با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد، بازیگر بسیار معروفی بود. از آنطرف، آناهیتا نعمتی تازه با فیلم خوش ساخت «هیوا»، ساخته رسول ملاقلی پور، وارد سینما شده بود و به عنوان یک چهره جوان و با استعداد، اول راه بود. از طلاق این دو حدود ۸ سال می گذرد.

 طلاق مهتاب کرامتی و بابک ریاحی‌پور (آهنگ‌ساز)
بابک ریاحی پور یکی از معروف ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند. مهتاب کرامتی از سال ۱۳۷۷ با بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» پایش به سینمای ایران باز شد. جالب اینکه ریاحی‌پور زودتر از کرامتی به سینما آمده بود. او در سال ۱۳۷۴ برای موسیقی فیلم «فاتح» نوازندگی کرده بود؛ کاری که بعدها ریاحی‌پور کمتر سراغ آن رفت ولی مهتاب کرامتی با جدیت، حضور در سینما و تلویزیون را ادامه داد و خیلی زود به ستاره سینمای ایران تبدیل شد. حالا مهتاب کرامتی تنها زندگی می‌کند و علاوه بر بازیگری و فعالیت در یونیسف، در یک موسسه طراحی و تولید لباس هم حسابی مشغول است.

طلاق یوسف مرادیان و سارا خویینی‌ها
این دو بازیگر که زمانی با یکدیگر زیر یک سقف زندگی می‌کردند، سرانجام از هم جدا شدند و امروزه به فعالیت قبلی‌شان که همان بازیگری در سینما و تلویزیون است، ادامه می‌دهند.

طلاق فریبرز عرب‌نیا از آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی
این ۳ بازیگر، معروف‌تر از آن هستند که بخواهیم معرفی‌شان کنیم. فریبرز عرب‌نیا به ترتیب با آتنه فقیه‌نصیری و عسل بدیعی ازدواج کرد و از آن‌ها جدا شد.عرب‌نیا که اغلب، او را با بازی‌های چشم‌گیرش در فیلم‌های مسعود کیمیایی، مانند«سلطان» و «ضیافت»، به خاطر می‌آورند، در فیلمی با موضوع طلاق نیز ایفای نقش کرده است. او در این فیلم (هزاران زن مثل من)، از همسرش (نیکی کریمی) جدا شده و مانع احقاق حق او برای تصاحب بچه می‌شود. آتنه فقیه‌نصیری نیز که در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است، با بازی خوبش در نقش «خاله سارا» در یک سریال تلویزیونی، نگاه‌ها را به خود متوجه کرد. درخشش عسل بدیعی نیز از بازی در فیلم «بودن یا نبودن»، ساخته‌ی کیانوش عیاری، شروع شد.

طلاق نیما بانکی و لیلی رشیدی
لیلی رشیدی و نیما بانکی چند سالی می‌شود که از یکدیگر جدا شده‌اند. نیما بانکی را اگر از «پراید تهران یازده» به یاد نداشته باشید، در آگهی‌های سامسونگ با لباس برزیل یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال سی دی بیرون گذاشته، دیده‌اید. حاصل زندگی مشترک این دو، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می کند.

طلاق فرحناز منافی‌ظاهر و حسین محب‌اهری

منافی ظاهر فعالیتش را در سال ۱۳۴۸، با گویندگی در گروه کودک رادیو و بازی در نمایش های رادیویی آغاز کرده است. او از سال ۱۳۵۳ وارد تئاتر شد و اولین تئاتر او در جشنواره جشن فرهنگ و هنر، با نام ترب نوشته بیژن مفید بود. از سال ۱۳۵۷، وارد تلویزیون شد و در سریال هایی چون امام علی به کارگردانی سید داود میرباقری، پدرسالار، این خانه دور است، روزگار قریب، روز حسرت و در چشم باد ایفای نقش کرده است. حسین محب اهری، بازیگر سینما و تلویزیون، همسر وی بود.

۱۱- طلاق سیما تیرانداز و ناصر هاشمی

۱۲- طلاق بهروز بقایی و پرستو گلستانی

۱۳- طلاق علی دهکردی و آفرین چیت‌ساز

 طلاق اکرم محمدی و مجید جعفری

اکرم محمدی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و کلاس های آزاد بازیگری را گذرانده است. فعالیتش را از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس آغاز کرد. از جمله افتخارات وی می توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد. او همسر سابق مجید جعفری بازیگر میباشد.

 طلاق کوروش تهامی و شبنم طلوعی

کوروش تهامی متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۵۰ در تهران دانش آموختهٔ رشتهٔ تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون تئاترهای گوناگونی از او به نمایش در آمده است. نخستین حضور او در سینما در سن ۲۵ سالگی بود که نخستین فیلم سینمایی اش با نام سینما سینماست را بازی کرد. او همسر سلبق شبنم طلوعی میباشد.

طلاق امیر غفارمنش و شادروان پوپک گلدره

طلاق عاطفه رضوی و مهرداد شکرآبی

طلاق مینا لاکانی و امین زندگانی

زندگانی از سال ۱۳۷۴ با بازی در سریال وکلای جوان (بهرام کاظمی)، کار در مقابل دوربین را آغاز کرد. زندگانی در سال ۱۳۷۴ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تئاتر فجر را دریافت کرد و در سال ۱۳۸۰ دومین بازیگر منتخب مردم از بین سریال های پخش شده (در طول ۴ سال) از شبکه سوم سیما شد. وی در فیلم سینمایی پلیسی ماموریت در تهران به ایفای نقش پرداخته است که این فیلم برنده ۱۱ کلت طلایی از جشنواره فیلم پلیسی مسکو شد. او از مینا لاکانی همسر سابقش جدا شده و با الیکا عبدالرزاقی ازدواج کرده است.

 طلاق شراره رخام و فرهاد قریب (استیون راش نام آمریکایی اوست)

شراره رخام متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۰ در تهران، او دارای مدرک لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی است. او همسر سابق فرهاد قریب (استیون راش)  فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی-آمریکایی میباشد.

 طلاق الهام چرخنده و فرشید نوابی
این زوج اندکی پیش از ایام نوروز تصمیم به جدایی و طلاق خود را عملی کردند.
این دو هنرمند به تازگی پس از سالها دوری از عرصه تصویر به فعالیت مجدد خود روی آورده‌اند و در بهار سال گذشته در سریال پروانه ساخته جلیل سامان با یکدیگر همبازی بوده اند.
چرخنده نیمه دوم سال ۹۳ نیز با سریال آوای باران بازی قابل توجهی را در شبکه سه ارائه داد.

طلاق فرزاد حسنی و آزاده نامداری
آزاده نامداری بالأخره ماجرای طلاق از “فرزاد حسنی” را پس از حدود سه ماه رسانه‌ای کرد و در گفتگویی این موضوع را رسماً تأیید کرد.

از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه‌ای می چرخید. خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال ۹۲،‌ ازدواجی که سید حسن خمینی عاقد آن بود و دو تن از مجریان مطرح کشور، زوج و زوجه آن.«فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسماً و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.

طلاق امین حیایی و همسر سابقش مونا بانکی پور

مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی است که مدت زیادی است از یکدیگر جدا شده اند حاصل این ازدواج پسری به نام دارا حیایی است.

امین حیایی و پسرش

پسر امین حیایی و مونا بانکی پور

مونا بانکی پور بازیگری است که سابقه بازیگری در سریال خواب و بیدار ( در نقش همسر دانیال حکیمی ) و فیلم سینمایی خانه ای در شن رو دارد .

مونا بانکی پور

مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی

تا این لحظه ۱۶۱نظر ثبت شده
  1. خودم:

    بجای اینکه از بازیگرا بد بگید خودتونو جای اونا بزارید اگه مثل اونا نشدین بعد انتقاد کنید

  2. ناصر ج:

    خلاصه این هوس بازان الگوی برای جوانان ما هستن پس از مردم عادی هیچ انتظاری نباید داشت همه جورش رو امتحان کردن که از همدیگر جا نمانند

  3. فرشته:

    تلاق مهدی پاکدل از همسرش صحت داره؟

  4. فرحناز:

    دوستان اگر کلمه انکهتو را قبول دارید و معنیش ازدواج است فسقتو را هم بپذیرید که طلاق است اینکه حکم شرعیست در ضمن ما حق قضاوت در مو رد دیگران را نداریم بیایید یاد بگیریم انرژى خودمون را صرف زندگی خودمون کنیم نه دیگران شوخى توهین به دیگران از کى باب شده !!!!!!!!! وقتى با انگشت اشاره ات کسى را متهم میکنى یادت باشد سه انگشت دیگرت رو به خودت میباشد نون و ماست خودت را بخور و خداتو شکر کن

  5. تلم تلوم:

    بازیگران از اسم شان پیداست بازیگرندو.صفت خیانت در خون شان است. خداوند نسل این جور افراد را بخشکاند

  6. نابودکننده:

    ان شاالله خداوند نسل این آدم های فاسد را از روی زمین بردارد تا مردم از دست شان راحت شوند

  7. آرش:

    این همه ادادرمیاوردن که بایدقبل ازدواج رابطه داشت تابه شناخت صحیح منجربشه،قدیم این ارتباطات نبودطلاق درحدبسیارپایین بودبود….هروقت الگوی غزبی بیاد…این بازی

  8. ناشناس:

    شایدبه خیلیا بر بخوره ولی اینا همش تو فیلمن نقش بازی کردن خوب بلدن…..نقش خودشون تو زندگی فراموش میکنن و هیچ استعدادی توش ندارن

  9. سعید:

    زن سی ساله / شاید حرفت درست باشه ولی اینا که الگو هستن باید مواظب رفتارشون باشن اینا دارن روزی با یک دختر فیلم بازی میکنن و چون بلهوس هستن بند رو اب میدن و بعدم اسمشو میزارن فرهنگ واقعا تاسفباره که ما جونایی داریم که الگوهاشون این ادمای بلهوس هست امیدوارم جونای ما غیرت و مردونگی رو از کسی مثل جمشید مشایخی یاد بگیرن و الگوشون همچین کسی باشه نه از عربنیا که اونطرف میشه مختار و انتقام امام حسین رو میگیره از اینطرف دوتادوتا زن میگیره
    ببخشید
    یا علی

  10. زن سی ساله:

    دوستان طلاق وازدواج واقعا زیاد شده وربطی به بازیگربودن این بیچاره هانداره. خودتان اطراف خودتان رانگاه کنید. دخترخاله پسرخاله دخترعمه و پسرعمه . یکی درمیون طلاق دادن رفتن سردومی. یا از ازدواج پشیمون شدن مجردموندن. پس اینقدر پنبه مردم را نزنید. یک عده از بازیگرا حریم شخصی براشون نمونده. هرکاری می کنن توچشممند ونمی تونند اون جور که دلشون می خوادزندگی کنند. به نظرمن طلاق نگرفتن و دردل خیانت کردن که زن هاومردهای ایرانی یک عمرانجامش می دن بدترازطلاق گرفتنه. کسی که طلاق می گیره باخودش و بازندگی روراسته و نمی خواد فامیل و حرف مردم و دروهمسایه رو گول بزنه. باخودتون روراست باشید. مادرمن یک عمرباپدرزندگی کردومی کنه اما دردل دوسش نداره. این خیانته. نه طلاق. کسی که طلاق می گیره با ودش وزندگی روراسته و جرات زیادی داره. راجب بنده خدا حتی اگه بازیگره صحبت نکنید. این هم غیبته. و مطمئن باشید اگردرموردکسی قضاوت کنید نمی میریدتادرموردتون قضاوت بشه.

    • ادو:

      دمت گرم یه آدم منطقی اگه تو این جمع یه چیزی گفت تویی آدمای گمنام هزار فسق و فجور می کنن اما هنرمندان زیر زره بین آدمای بی انصافن بعدم شماها که انقدر فرهیخته اید از انسانهای بد الگو نگیرید مگه هفت تیر زیر گلوتونه فقط عادت کردیم به خاله زنک بازی و چرند گفتن نگیم اصلا روزمون شب نمی شه حتی همون درس خونده هامون و به ظاهر مدرنامون مثه خاله خانباجیا پشت سر غریبه و آشنا چرت و پرت میگیم

  11. مریم:

    واقعا برای بازیگران ایران متاسفم..ازدواج مثل لباس خریدن نیست که اگه خوشت نیومد عوضش کنی

  12. آرا:

    ولی میگن محمد رضا شریفی نیا با رز رضوی ازدواج نکرده

  13. ابراهیم:

    سلام.خیلی تأسف خوردم که این سایت رو خوندم..چرا بازیگرها ایرانی هالیوود را الگوی خودشون کردن.ایا این موضوع ربطی به وجود ابتذال در سینما و افول اقایید بازیگرانی که جوونهای ما ازشون الگو میگیرن نیست ..

  14. ادو:

    ایولا ایولا

  15. چی بگم؟o_O:

    از طلاق و یا ازدواج بازیگرا چی نصیب ما میشه که اینقدر کامنت میذارین…قضاوت ناعادلانه نکنین …خدا از درون هر کس خبر داره ولی بازیگرا هم تو رفتار و گفتارشون دقت کنن…چون وامدار این مردمن …سعی نکنن از بالا به مردمشون نگاه کنن…قرار نیست همه چیزو اونا یاد مردم بدن…اونم وقتی که هیشکی تو این دنیا کامل نیست…شما هم به جای اینکه اینقدر کامنت بزارین برین سر زندگیتون…روز و روزگار ایشالا به همتون لبخند بزنه…یا علی

  16. نارسیس:

    این چه زمونه ای

  17. حمید:

    واقعا به هوسباز بودن بازیگر های ایرانی پی بردم و اینکه با این همه ارتباط اجتماعی از عشق و خانواده و زندگی هیچی نمیدونن و نشون میدن که واقعا لیاقت بازیگر بودن رو در ایران ندارن.حالا اگر این بازیگران عزیز تو آمریکا یا هالیوود بدون به نظرتون چه بلایی سر خودشون میاوردن.خوبه حالا تو ایران یه کوچولو خجالت میکشن حالا. که کم کم داره اون حجب وحیا هم به اسم روشن فکری از میان میره .و بدتر از همه اینکه اینها الگو میشن برای جوان ها و مردم خیلی دقت کنین

  18. نام شما...:

    برای همشون متاسفم که مثلا الگوی ما هستن اصلا تو اهالی هنر کسی هم موند همشون که طلاق گرفتن

    • هادی:

      بدحجابها سوری زندگی میکنن و طلاق میگیرند و فساد میکنن و خودنمایی میکنن و هزاران غلط دیگه ……….خدا لعنتشون کنه الهی که روز به روز نابود شن البته اونهایی که هدایت نمیشن .
      بدحجاب = بی فرهنگ و بی کلاس و عقب مونده و بی کلاس و خودنما و عقده ای و نوکر صهوینست و فریب خورده و غرب زده .

  19. نگین:

    ما نمیتونیم در مورد زندگی دیگران نظربدیمممممممم

  20. في في:

    به نظر من رامبد اون جوری که نشون میده با همه نیست تو برنامه علی ضیا اومده میگه در مورد زندگی خصوصی ام حرف نمی زدم چقد خله اخه منم اگه همچین گندی تو زندگیم میزدم دوست نداشتم در بارش خرف بزنم من تو اعتماد به سقفش موندم نه به نگار میاد نه به سحر باور کنید ازش بعید نیست با یکی دیگه رابطه داشته باشه یه جا خواندم به خاطره این ناراحتیش و این جور چیزا خندوانه را ساخته تازه به نظر خودشم خیلی بامزه است خیلی خل و چله مرتیکه بی مزه

    • م الف:

      دوست عزیز چه ربطی داره؟
      اینا واقعیت نداره! اینکه با نگار تا چه حد رابطه داره نمیدونم….اما مطمئن باشید اگر بر فرض از رو ناراحتی، خندوانه رو میساخت، انقدر خوب از اب درنمیومد و کلی سوتی میداد! خندوانه هر روز طرفدار بیشتری پیدا میکنه، چون بر مبنای اصول ساخته میشه و کاملا حرفه ای عمل میکنن.

  21. ش:

    اینها که توی فیلماشون اشک ادمو در میارن اینقدرخوب بازی میکنن. چرا توی زندگیشون خوب زندگی نمیکنن.

  22. مریم:

    دوستان عزیز همه اینای که گفتن اکثر دروغ هستن و شایعه
    لطفا باور نکنید

  23. فاطمه:

    بابا قبل ازدواج میمیرن چشاشونو باز کنن؟؟؟
    تا ی فیلم با هم بازی میکنن عاشق هم میشن!!!این قضیه تو هالیوود خیلی ب چش میاد برای فیلم توریست برد پیت هم با انجلینا جولی رفته ونیز تا ی وخ انجلینا با جانی دپ رابطه نداشته باشه!!!!
    البت پیشگیری بهتر از درمانه ها
    حالا خوبه فیلمای ایران ظوری نی ک بگیم مثلن زنه ب خاطر بازی شوهرش پیش ی بازیگر زن دیگه حسودیش شده و طلاق گرفتن تو صدا سیما ک تازگیا یوخده آزاد شده مرده از پشت تلفن میتونه ب زنه بگه دوست دارم!!!!!
    حساسیت اینا هم رفته بالا دیه

    • عاقبت زناکار:

      نبى اکرم صلّى اللَّه علیه و اله فرمود: که همانا براى اهل دوزخ فریادیست از بوى (فرج) شرمگاه زناکاران پس بپرهیزید شما از زنا کردن که در آن شش خصلت بد است سه تاى آن در دنیا و سه تا در آخرت پس آن سه تا که در دنیاست یکى اینست که آبروى انسان را می ‏برد دومى باعث فقر و تهی ‏دستى می ‏شود سومى عمر زناکار را کوتاه میکند و اما آن سه که مربوط بآخرت است یکى سبب خشم و غضب پروردگار می ‏شود دومى سبب بدى حساب گردد سوم مجازات و عذاب زناکار را در قیامت بزرگ میکند زناکاران روز قیامت می ‏آیند ولى از شرمگاه (فرج) آنان آتش زبانه میکشد آنان از بوى گند شرمگاه‏شان (فرج) شناخته میشوند که زناکارند

    • نام شما...اميد:

      سلام قزوینى میاى باهم ازدواج کنیم فاطى

  24. HoSsEiN:

    baziash khaliii bandii booooddd…fek konam dg enghad ham be ga narafte bashan

  25. بهار:

    لایکککککککککککککککککککککککک

  26. حسین:

    سلام. از خانم بهاره رهنما اصلا جای تعجب نیست که با مردم در شان خودش صحبت کنه واقعا بنده اولین باری هست که این سیت رو دیدم اگر نمی خوای ثبت کنید اون چیز دیگریست

  27. حسین:

    سلام. از خانم بهاره رهنما اصلا جای تعجب نیست که با مردم در شان خودش صحبت کنه واقعا

  28. سانگ:

    نود درصد بازیگران ایرانی چه مردوچه زن همشون فاسدن…بی تعصب میگم,دیگه آمارها و زندگیه خصوصی و روابطشون مشخصه

  29. niloo:

    خاک تو سر رامبد که لیاقت سحرو نداشت

  30. مونا:

    به نظر من حتما باهم تفاهم نداشتن بدشم واقعا این خبرا درسته

  31. ترنم:

    زندگی خصوصی مردم به شما چه ربطی داره ؟ نویسنده عزیز این مقاله اگر مردی بیا اسامی افرادی که در خانواده خودت طلاق گرفتن را بنویس و برای عموم انتشار بده . خودت ، مادر یا پدرت ، خواهر یا برادر ، خاله عمه عمو ، دایی یعنی هیچکس در خانواده خودت طلاق نگرفته که اسم و فامیل خودش و همسرش را نمی نویسی؟ حالا خوبه مردم هم نمی شناسدشان و مزاحمتی براشون ندارند . پس اینهمه مخفی کاری برای چیه؟

    • بهار:

      موافقم با تو. اگه قرار بود باتو هین و زور کاری پیش بره خدا هم زورش بیشتره هم اینکه اونا رو همیشه میبینه لازم نیست شما کار خدا رو انجام بدید و اونا رو بخاطر کاری
      که هیچ اطلاعی ازش ندارید محکوم کنید.

  32. یاشار:

    دلم میخادبا سحرقریشی ازدواج کنم.یعنی میشه

    • ناشناس:

      مگه بی عقلی

  33. nima foozool:

    سلام به همه- به نظر من پول تپل به دست اوردن ادما رو عوض میکنه،هر کی میگه نه چرند میگه،اون کله پوکها ئی هم که فکر میکنن عدم رعایت شئونات و فلان باعث میشه ،این حرفها جکه- ۱۰ میلیارد ناقابل که بیاد وسط همتون حاظرید وسط میدون تجریش بندری برقصید- حالا تو انتظار داری یکی بیاد برات باید نباید راه بندازه! دومآ ذات ایرونی هوس باز و دری وریه …کلاهتو قاضی کن …نیسسسسس ؟؟

  34. م:

    فقط شعارن دیگه هیچی

  35. مریم:

    پول دارن میخوان همه نوعش را امتحان کنند به من چ

  36. ایرج:

    اینایی که اسم بردین مگه بازگر یا هنرمندن؟//

  37. متاسف:

    زنی که آبرو براش مهم باشه به ندرت بازیگر میشه این هم نتیجشه!!!

  38. جاوید:

    واقعاً جای تاسف داره عزیزان. نه بخاطر اینکه کی با کی ازدواج کرد یا کی از کی طلاق گرفت.این جزئی از زندگی و حریم خصوصی افراده به من و شما هم ربطی نداره. ولی تاسفی که میگم بخاطر اینه که ما ایرانیها با این همه ادعایی که داریم هنوز هم اندرخم یک کوچه ایم. ایرانی یعنی (ادعا)(ادعا)(ادعا)(ادعا). ادعای تاریخ و تمدن و فرهنگ و هزارکوفت و زهرمار دیگه خودمون رو قیاس کنیم با هزاران دروغ و دغل و دزدی و کلاهبرداری و اختلاف طبقاتی و ….
    چرا در کنار این عزیزان یادی هم نمی کنید از افرادی که زندگی مشترکشان زبانزد تمامی اهل هنره مثل آقای فرامرز قریبیان که یک بار ازدواج کرد و تعهد ایشان به زندگی و همسرش رو همه می دونند. یا آقای جمشید هاشم پور که خود من اتفاقی با همسر ایشون ملاقاتی داشتم که هرچه از کمالات این بانوی فرهیخته و فرهنگی بگم بازهم کمه و … خدانکنه یک چیزی تو این کشور شایع بشه تا مردم بافرهنگ(!!!!!!!!)ریز ریزش نکنن دست بردار نیستند. بیایید کمی به خودمون و اعمالمون فکر کنیم.
    بسه بخدا بسه !!!

  39. negar:

    سلام من واقعا نمیدونم دلیل این همه طلاق در عرصه بازیگری چیه ودرضمن این جای سواله که چرا فقط در این عرصه طلاق زیاده ولی بالاخره باتوجه با این موضوع بازیگران برای ازدواج بایدبیشترتوجه کنن ..
    ولی خدایی از این کاره شریفی تیا خیلی بدم اومد اخه رفته یه زن گرفته هم سنه دخترش واقعا خانم رضوی با این همه کمالات چه طوری تونستع با مردی در این سن ازدواج کنه؟؟
    خ________دااااا رحم کنه

  40. داور:

    داش محمد شمام این وسط داری بل میگیری اونم همینجوری مونده تو بری دلشو به دست بیاری
    هههههه

  41. محمد:

    سلام آیا درسته این عزیزان مطلقه بیوه بمونن و مسلمین از کرامات ایشان محروم؟لطفا شماره خانم کرامتی را برام ایمیل کنید.متشکر از لطفتون.

  42. rezaei8110@gmail.com:

    سلام
    لاتجسسوا…
    کدوممون دوس داریم مردم درمورد زندگی شخصیمون حرف بزنن…
    پس به خودمون بیایم آنچه راکه برای خودنمی پسندیم برای دیگران هم نپسندیم.

  43. بابك:

    امین زندگانى به تازگى ازدواج کرده با خانم الیکا عبدالرزاقى
    موضوع طلاق مربوط به برادر بزرگترشون امید زندگانى
    خبرتون را اصلاح کنید تا کسى در مورد این مرد نازنین و با اخلاق سوتفاهم پیش نیاد براش

  44. نام شما...:

    چراانقدرآمارطلاق مخصوصادربین بازیگران رفته بالا؟؟؟؟؟

  45. علی:

    سلام

  46. mahdi41:

    عدم رعابت مسائل شرعی همینا رو هم داره …..

    حالا فساداش رو نمیشه

  47. كوروش:

    واقعا متاسفم برای تمام بازیگران بی حجاب اینه الگوی جامعه اند

  48. من:

    بازیگرا از نظر احساسی و کلامی خیلی نزدیک تر از زن و شوهر با هم رفتار می کنند وقتی تنوع مردها و زنها زیاده خوب مسلما مرد و زنی کمه با هم ازدواج می کنند نخواهند توانست همدیگر را تحمل کنند چون دست بالای دست زیاده ولی همین بازیگرا اگه حد و حدود برای خودو رفتارشان با سایر بازیگران که همسر انها نیستند قائل بشن مسلما زندگی بادوامی خواهند داشت

  49. نغمه:

    سلام دوستان
    والا بعضی اطلاعات غلطه اصلا!!!!
    ولی خدایی درست نیس انقد راحت و ندودسته قضاوت کنیم! واسه همه هنرمندا احترام قایلم و طلاقشون نظرمو عوض نمیکنه چون یه مساله شخصیه! بیاید یکم ادبیات بیان و رفتارمونو تغییر بدیم واسه انتقاد!
    به خانم افشار عزیزم تبریک میگم خیلی خوشحال شدم*:
    و واقعا از شکل برخورد خانم برومند شگفت زده شدم o: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  50. مریم:

    آدم از واژه طلاق ناراحت میشه ولی من برا طلاق کوروش تهامی خوشحال شدم. واقعا حیف این مرد خوشگل و خوش تیپ نبود که یه همچین زنی داشته باشه

    • مهدی:

      از این حرف بی ربط شمامعلوم یشه اصلا درکی از حرمت زن وشوهری نداری
      رامبدهم واقعا کارش زننده بود.کارنگار جواهریان زننده تر.
      بخصوص اون خصوصی کردن خندوانه دربرنامه ای که نگار اومده بود بسیار لوس و زننده وبچه گانه بود.
      خدایاکی ما آدما بزرگ میشیم؟

  51. فائزه:

    تو رو خدا ببینین کیا شدن الگوی جوونای ما!!!
    ی مشت آدم ….
    الگوی شماها باید اهل بیت باشن
    دو روز دیگه هممون میمیریمو چیزی نداریم با خودمون ببریم اون دنیا

  52. مرتضی جعفری:

    با سلام نه تنها بازیگران،بلکه به طور کل آمار طلاق رفته بالا.در حالی که آمار ازدواج داره میاد پایین.این یه زنگ خطر هستش واسه همه.مهمترین علل طلاق هم اعتیاد،مهریه بالا، زناشویی ناموفق ومشکلات مالی هستش.

  53. عرفان:

    فوق العاهده متشکرم.

  54. فرن:

    برد وانجلینا ازدواج کردن

    • بینا:

      آه راست میگی چند ماه پیش ازدواج کردن … اما نمی دونم چرا به چشمم همچنان مجرد میان :دی

  55. بینا:

    بابا بازم بازیگرای خارجی … مثلا آنجلیا جولی و برد پیت رو نگاه حتی کلی هم بچه دارن درسته اکثرشون فرزند خونده ان ( می دونم ازدواج نکردن … اما خب بهر حال) یا مثال خیلی بهترش بازیگرای کره ای اند … مثلا همین بازیگر نقش جومونگ (سونگ ایل گوک) بعد از جومونگ (تو اوج محبوبیت ملی و حتی بین المللی)ازدواج کرد و به خاطر همینم کمتر بازی کرد … بعد از بچه دار شدنش که اصلا تقریبا بازی نمی کرد برای اینکه اولویتش خانواده اش بودن و می خواست به همسرش کمک کنه… اما اولویت بیشتر بازیگرای ما خودشونن ( تو ماجرای حسنی و نامداری به این نتیجه رسیدم) آدمها اختلافاشون با هم دامنه دار نمی شه اگه کوتاه بیان و همیشه طرف مقابل رو مقصر ندونن … آدما می تونن کنار هم زندگی خوبی داشته باشن اگه اولویتشون در انتخاب، زندگی مشترک، و رفتارشون اخلاق باشه نه چیز دیگه ای …

    • من:

      افرین کاملا درست تحلیل کردی

  56. فائزه:

    اخه شما بازیگرای ایرانی مگه بازیتون مثل بازیگرای خارجیه که زندگی شخصیتون عین اوناست؟همش دنبال هوس بازی هستین…بابا بخدا بقیه زن و مردا هم همونیارو دارن که زن و شوهرتون دارن…خاک بر سر ما که شما بازیگرامونید…البته اکثرا با زد و بند به بالا رسیدین…اصغر فرهادی هم خدا میدونه واسه لج و لج بازی اسکار گرفت….ادم فیلم ایرانی میبینه حالت تهوع میگیره…رسالت شما بازی گریه نه عشق و حال

  57. مقدم فرد:

    فقط دروازه دولاب

  58. مریم:

    بخدا نمیدونم چه طوری این خبرای الکی منتشر میشن
    عسل بدیعی تا اون جایی که میدونیم به علت بیماری از دنیا رفت اما اینجا میگه طلاق گرفته!!!!
    متاسفم

    • نسریننام شما...:

      چ ربطی داره . مگه نوشته عرب نیا کشتش که میگی به دلیل بیماری مرده . خب قبلش طلاق گرفته بعد ب دلیل بیماری مرده . نمیشه اینطوری؟؟؟؟؟

  59. لی مین هو:

    ای بابابازیگرااینقدرمغرورن که سریع طلاق میگیرن؛>)

  60. amir:

    salam be hamegi nazaratuno khundam ham bara shoma ham bara khodam motaesef shodam ke filmaye in adamaro dar tv va sinama negah mikonim kash jaye film varzesh konim ke mofidtare

  61. maryam:

    Manam Jada shodam tanham.

  62. لیندا:

    مگه پوپک گلدره هم ازدواج کرده بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!فکرنکنم!!!!!!!!

  63. گوگوری:

    ووووووووااااااااااااااای

  64. mostafa:

    سلام دوستان احترام همتون واجب ولی ای کاش بجای حرف طلاق که من تقریبا مطالب همتونومطالعه کردم ،، از تحکیم بنیان خانواده وازدواج میگفتین، واینقدر همدیگر رو تیکه بارون نمیکردیم ماهمه مسلمانیم وهمه خواهروبرادر، حق نگهدارهمتون، ،

  65. Donya:

    اصلا راجب رامبد جوان اینطوری فکر نمیکردم

  66. مهدی:

    به نظر من ادم یا نباید ازدواج کنه( نباید ازدواج )( نباید ازدواج )( نباید ازدواج )( نباید ازدواج )کنه یا اگه خر شد ازدواج کردتا اخرش بره

    • آسایش:

      خخخخخخخخخ باحال بود.

  67. مهم نيس:

    هرکی زندگی خودش رو داره خب باهم نساختن طلاق گرفتن ماهام دیگه عادت کردیم به قضاوت کردن راجب دیگران بس که همه مون عقل کل هستیم، اونایی هم که ادمای عادی مثل بازیگرارو الگو قرار میدن بدونن ول معطلن مگه خودشون از الگو بودن چی کم دارن ، واللا این بیچاره هام مثل ما ادمن اشتباه دارن مشگلات دارن حالا چون مشهورن حق زندگی ندارن؟؟؟؟
    خوبه ادم یه سوزن به خودش بزنه بعد یه جوالدوز به دیگران

    • بیکس:

      شبهای بی عبادت چ کنم…تنم کرده ب گناه چ کنم…
      همه گویند ک خدامی بخشد…گیرم ک ببخشدزخجالت چ کنم
      دوستان ما بفکرخودمون باشیم تواین دنیاتا اون دنیا رو داشته باشیم…

  68. sahar:

    هیچ وقت فک نمیکردم انقدر از بازیگرا طلاق گرفته باشن
    مخصوصا اقای عرب نیا

  69. سوگل:

    بعضی هاش الکی بود

  70. سلمان:

    رز رضوی با شریفی نیا ازدواج نکرده شایعست

  71. سیمین:

    لااااااااااااااایک الهام چرخنده عزیز

  72. roya:

    دلشونو میزنه طلاق میگیرن دیگه. عشق و عاشقی دیگه کم شده….

  73. فاطمه:

    این بازیگراهم مثلاالگوی مامردمن

  74. علی:

    سلام دوستان….ب خانوم افشار واقعا تبریک عرض میکنم و بابت طلاق ها واقعا ناراحتم…انشاالله که شاهد هرچه کم شدن ضایعه ی طلاق ن تنها در کشورمون بلکه درتمام دنیا باشیم

  75. علی:

    سلام دوستان….ب خانوم افشار واقعا تبریک عرض میکنم و بابت صلاق ها واقعا ناراحتم…انشاالله که شاهد هرچه کم شدن ضایعه ی طلاق ن تنها در کشورمون بلکه درتمام دنیا باشیم

  76. عسل:

    سلام به همه دوستان به به بازیگران ایرانی ما خیلی فعال بودن ما خبر نداشتیم خیلی جالب بود ک همه بازیگران ایرانی ما ی دور طلاق گرفتن میانگینشو حساب کنید

    • محمد دارابی:

      سلام به خدمت بازیگران عزیز زندگی نا مید شده ام زن ها توفقات شان کم کنند تا امار طلاق بیاد پایین پنشهاد من اینه کس را برای خودم پیداا نکرده ازدواج از ازدواج دل سرد شدهام لطفا راهنمایم کن

  77. علیرضا:

    البته از دیدگاه یک شهروند و انسان عادی مثل سایر انسانهای جامعه اینها هم حق اذدواج و طلاق دارند مثل سایرین اشتباه هم میکنند ولی دو نکته دارد: ۱- معنی زندگی و طلاق خیلی بی اساس و عادی شده ۲- اینها مثلا الگوی ماو قهرمانان ما در جعبه تلویزیون و سینما هستند و زنرال فرهنگی محسوب میشوند

  78. الهام:

    چیزه عجیبی نیس.زندگی کردن تو دنیاای شهرت والبته همراه با بی قیدی و بی بند وباری ک تو سینماو تلویزیون ایران رایجه نتیجش از این بهترنمیشه.

  79. علی:

    فکر نمی کردم اینقدر بازیگر طلاق گرفته باشند مخصوصا امین زندگانی

    • نگار:

      منم ازش انتظار نداشتم!!

  80. علی:

    فکر نمی کردم اینقدر بازیگر طلاق گرفته باشند مخصوصا امین زندگانی واقعا راسته

  81. عاطفه311:

    یاااااااااا حضررررت عباااااس این چه وضعشه؟؟؟!!!
    چشمام ۴ تا شد…
    اینا کی باهم ازدواج کردن اصن؟؟؟!!!

    • هرمز:

      انتظار داشتی تو رو هم خبرکنن یا ببرنت تو اتاق خوابشون

  82. هستی:

    خوب ایناکه ازصبح تاشب سرکارن چطوروقت میکنن باهم باشن؟؟

  83. ترانه:

    مورد ۱۸ اشتباهه اصلاحش کنید. همسر مینا لاکانی امید زندگانی بوده نه امین زندگانی

  84. نجوا:

    اونقدر دلبستگی ها و رزشهای خانوادگی کم رنگ و بی اهمیت شدن که واسه خیلی ها از جمله قشر بازیگری ازدواج و طلاق با ستاره ها یه جور کلاس حساب میشه و تازه نشرشم براشون جذابه!!!

  85. دوست:

    سلام دوستان
    ب نظر من تو این دنیا کمتر کسی ارزش این رو داره ک الگو بشه و قشر بازیگر الگوی مناسبی نیستن.
    درضمن هر کس درمورد زندگی خودش مختاره و آزاده.چرا ما حرص بخوریم؟
    قبل از اینکه بخوایم کشورمون رو یا شهرمون رو یا خانوادمون رو اصلاح کنیم اول خودمون رو اصلاح کنیم.
    این رو یاد بگیرید ک تو زندگی بقیه دحالت نکنید و نظر بی جا ندید چون شما بیرون گود نشستید و دارید فقط تماشا میکنید.
    ب جای سرک کشیدن تو زندگی دیگران و اینطوری وقت تلف کردن سرتون تو زندگی های خودتون باشه تا شاید آخر عمرتون حسرت وقت از دست رفته رو نخورید.
    همگی موفق باشید 🙂

  86. ناشناس:

    سلام دوستان
    ب نظر من تو این دنیا کمتر کسی ارزش این رو داره ک الگو بشه و قشر بازیگر الگوی مناسبی نیستن.
    درضمن هر کس درمورد زندگی خودش مختاره و آزاده.چرا ما حرص بخوریم؟
    قبل از اینکه بخوایم کشورمون رو یا شهرمون رو یا خانوادمون رو اصلاح کنیم اول خودمون رو اصلاح کنیم.
    این رو یاد بگیرید ک تو زندگی بقیه دحالت نکنید و نظر بی جا ندید چون شما بیرون گود نشستید و دارید فقط تماشا میکنید.
    ب جای سرک کشیدن تو زندگی دیگران و اینطوری وقت تلف کردن سرتون تو زندگی های خودتون باشه تا شاید آخر عمرتون حسرت وقت از دست رفته رو نخورید.
    همگی موفق باشید 🙂

  87. داود خاموشی:

    آیا حق نداریم نسبت به کسانی که ما و فرزندانمان اوقات زیادی را به آنها اختصاص می دهیم و فیلم هایشان را میبینیم حساس باشیم چرا در مشاغل دیگر این اتفاقات رخ نمیدهد به امید روزی که هنرمندان ما از همه جهات بهتر از امروز باشند.

  88. اکرم:

    انقددرمورددیگران وزندگی خصوصیشون قضاوت نکنید.مااززندگی دیگران اطلاعی نداریم پس حق قضاوت درمورداوناروهم نداریم.

  89. تکتم:

    چرا اینقد زود درمورد همه چی نظر میدیم!!!

  90. الهه سادات:

    هیچ کدامشان زندگی درست و حسابی ندارند و همشون در زندگی شکست خورده اند و آن این آدمهای آویزان ، متاسفانه متاسفانه الگوی خیلی از جوانان پاک و ساده دل ما هستند …. خدا به خیر کند

  91. سید بابک:

    فرزاد حسنی زود میمیره اما حیف شد ازاده خانمی عجب صبری خدا دارد / بله تنها درسته خبر اون شریفی نیا هم همیشه دنبال زنای مردمه ععجب همسر نازنینی داشت حیف شد بیاییم زود زن نگیریم و تحقیق کنیم اول

  92. بیژن:

    حیف شد ایدین اغداشلو که اصلا بهش نمیاد همچین زن مکاری تو زندگیش بوده باشه

  93. عارف:

    چقدر سایتتون مزخرفه. شرمم میاد بگم خاله زنک. دور از شأن کلمه «زن» هست. ولی جز مطالب غیر مهم و غیر علمی چیزه دیگه ای توی زمینه هنر دارید؟؟؟

  94. ...:

    چقدر سایتتون مزخرفه. شرمم میاد بگم خاله زنک. دور از شأن کلمه «زن» هست. ولی جز مطالب غیر مهم و غیر علمی چیزه دیگه ای توی زمینه هنر دارید؟

  95. zahra:

    متاسفم که بیشتر اطلاعات غلط بود نشرییات زرد مجازی شمایید دیگه.

  96. ندا:

    یه کم منصف باشید تو رو خدا,اینقدر زود در مورد ادمها قضاوت نکنید

  97. تنها:

    سلام واقعاازاده نامداری وفرزاد حسنی ازهم جداشدند لطفاجواب بدید مرسی

    • جوجوی خسته:

      بعله واقعا جداشدن
      از همون اول که باهم ازدواج کردن معلوم بود غلطه اخه دوتاادم پرحرف و غد باهم نمیتونن بسازن
      وااااااااااااالا

    • مهدی:

      این دوتا اگه زندگی میکردن جای تعجب وسوال داشت،

  98. منیژه:

    ما در حدی نیستیم قضاوت کنیم..قضاوت واسه ادمهای معصومه نه ما…شاید توی موقعیت و شرایطی بودن که جدایی بهترین راه حل بوده ..شاید اگر ما جای اونا بودیم همین طور میشد …شاید زندگی با ذللتو نخواستن

  99. manizhe:

    ما جای اونا نیستم نمیدونیم توی چه شرایط و موقعیتی بودن قضاوت کردن واسه ادمای معصومه نه هر ادمی…شاید زندگی با ذللتو نخواستن

  100. محمد حسین:

    ایرانیا فقط بلدن ادعا بگیرن ما تمدن داریم کوروشو موروش بابا الان چی هستین چی میخاین بشین یونان مصر چین رم هم تمدن داشتن چی شدن رفتن چنگیز خانم تمدن بود ایرانو اسفالت کرد اخرش چ شد همه رفتن . الان چی هستین دخترا ک دنبال پول مهریه پسرا معتاد و هوس باز بیکار

    • جوجوی خسته:

      آقای محترررررررررررم همه دخترا دنبال پول و مهریه زیاد نیستن فقط به چندتا دختردوروبرت اکتفانکن.
      درضمن میخاین معتادشین بشین چرا میگین از مهریه بالاست؟؟
      یامیخاین هوس باز باشین چهربطی به پول زیادومهریه بالا داره عااایاا؟؟
      مسئولین پاسخ گووباشن لفطااا

  101. مهران:

    بعد عیب بازیگران خارجی رو کنین ایرانیا از همه بدترن . دختراتونم پولکی

  102. نام شما....:

    طلاق و ازدواج مسئله شخصی نیست؟؟
    ۲۵۴۵سال تمدن یعنی این؟
    پیشرفت تکنولوژیکی که نداریم/مصرف کننده که هستیم/به این چیزا که نیست هم که همیشه به زبون داریم؟/
    ما کجا داریم میریم؟
    به جای این فضولی کردا یه کم آداب معاشرت و تفکر رو در خودمون تقویت کنیم.
    حالا اگه اینا طلاق نمی گرفتن من می توانستم درست فکر کنم؟

    • بهار:

      کاملا موافقم. و در ضمن عکس عروسی رامبد جوان رو نذاشتن که؟؟؟؟؟؟ و اینا مسئله شخصیه درسته طلاق اصولا چیز خوبی نیست اما حتما مشکلی بوده که جدا شدن و این چیزا اصلا به ما مربوط نمیشه یادتون باشه ما خدا نیستیم که اونا رو محاکمه کنیم و اینکه خدا برای تصمیم گیری درباره اونا از شما نمی پرسه خودش همه چیو میبینه. شاد باشید.

  103. بهی:

    سلام در مورد دیگران نقد کنید اما قضاوت نه، البته اگر فرق این دو را میفهمید. خدا همه را به راه راست هدایت کند.

  104. يلدا:

    ازدواج و طلاق به همین راجتی.بچه هایی که این وسط متولد میشن هم قربانی این تنوع طلبی میشن.درود به ازاده و فرزاد که قبل از بدبخت کردن یه بچه زودی طلاق گرفتن

    • حسين:

      البته یلدا جون یه چیز دیگه هم هست.چرا بین اینهمه بازیگر وهنرمند فقط این چند نفر باید کارشون به طلاق میکشید؟شاید رابطشون وزندگیشون بجای رسیده بود که واقعا راهی بجز طلاق و جدایی نداشتن.

  105. يلدا:

    سلام.ازادی بیش از حده دیگه.و بی قید بودن به همه چیز.براشون مهم نیست.برا تنوع هم که شده باهم ازدواج میکنن وطلاق میگیرن به همین راحتی که دیدید

  106. يلدا:

    سلام.ازادی بیش از حده دیگه.و بی قید بودن به همه چیز.براشون مهم نیست.برا تنوع هم که شده باهم ازدواج میکنن وطلاق میگیرن

    • سارینا:

      طرز فکرت واقعا مسخرست

    • فرجاد:

      تقریبا درست گفتی یلدا خانوم

  107. امین@:

    مطئسفم برای بازیگران ایرونی لااقل از فیلم های رو که بازی میکنید درس بگیرید!

  108. مصطفی:

    البته مینا لاکانی همسر امید زندگانی بود نه امین زندگانی اطلاعات غلط ندید لطفا

    • نام شما...:

      اگه غلط باش واقعا بده که چنین اشتباهی را رو سایتها بذارن.

      • من:

        بنظر منم این اطلاعات غلط هستن

  109. به شما چه دوست داشتن:

    به شما چه دوست داشتن…..

    • بهار:

      چقد اسمتون برازندتونه ،به تو چه

      • محمد:

        سلام چرا نمیتونم با دختر بازیگر ازدواج کنم

  110. بهار:

    من کاری به فرهنگ تهران ندارم که چه جوریه اما بازیگرایی که اینقدر هم بهشون بر میخوره که مردم ازشون انتقاد می کنند بدونند که مردم دارند با چشم باز بهشون نگاه می کنند- حالا اگه اونا چشماشونو رو همه اعتقادات بستند-این همه بی حجابی و بی اخلاقی انتظار دارید زندگیاتون به طلاق هم نرسه!تو رو خدا رحم کنید به فرهنگ شهرستانا

  111. ناشناس:

    خب قبل ازدواج خوب چشاتونو باز کنید این چه وضعیه راه انداختین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سارینا:

      باهات موافقم

  112. رام بهشت:

    خانم پارمیدا تنها لقبی که برازنده شماست متحجر و مرتجع
    با کیا شدیم ۷۵ ….

    • سحر:

      متحجر نیست حقیقته.حقیقت تلخه.ما دین داریم و این کارا ضربه به دینه اقای به اصطلاح روشنفکر

    • تما:

      دیگه هرزه گی شده مدرنیسم؟

  113. arman:

    good ggod

  114. فلاح:

    به کجا چنین شتابان…
    به خدا پناه می برم از زمانی که پرده ها کنار خواهد رفت و صورت واقعی ما را همه می بینند..
    یا ستار العیوب مددی.
    التماس دعا-بنده سراپا تقصیر.

  115. نیکا:

    جواهریان نذاشت مهر طلاق رامبد جوان کچل خشک بشه. بعد بره خودشو اویزونش کنه

    • ناتاشا:

      کاملن موافقم این نگار جواهریان نذاشت مهر طلاق رامبد جوان کچل خشک بشه ههههههه هاهاها این دو تا هردوشون متولد دی هستند ! اخلاقاشون بهم می خوره ! رامبد جوان مسخره بدم میاد ازش با اون برنامه تقلبی ماهواره ای که در شبکه نسیم اجرا می کرد با سحر دولتشاهی عین هم بودن برای همین طلاق گرفتند!!!!! معلوم بود

      • نام شما...:

        مگه دیا چشونه

        • آرمان:

          حالا شما به ما لب بده.

    • حسام:

      یعنی رامبد به جایی آویزون نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بارانا:

      والا به خدا
      آویزان

  116. ممل:

    شکم که بیش از اندازه سیر بشه آدما یادشون میره از کجا آمدن به کجا خواهند رفت این اشخاص مرگ را برای همسایه میدانند

  117. خود شيفته ي فراهاني:

    مایه های فساد مملکتید بخدا
    این الهام چرخی هم مث ملکه ی مادر شده با اون پالتوش
    بقیه هم ب هم نمیومدن.همون بهتر ک جدا شدن
    لایک ب خودم
    لــــــــــــــایک

    • parmida:

      ارهههههه لااااایک کن گلشیفته که ابرو ی ایرانو خوووووب آن لایک(unlike) کردی ….دمتگرم
      اگه اون با پاتویی گشته که سینه چاکش معلوم بوده حداقل لخت نمیزوشته عکسش تو مجله چاپ بشه …. که هزار ادم و ناکس عکسشو ببینن … حالا ابروی خانواده و یه کشور به درک … خانواده هاایی که به خاطخاطره تو پاشیدن رو بگو… مرده مجلتو میگیره بدنتو میبینه زنه هم حسودیش میشه و دعوا که تو چشمت هیزه… مرده هم هزار تا قسم و ایه که به خدا فقطع چشمم افتاد…فقط میخوام بگم خدا صبوره ده سال دیگه میزاره تو کاست تو امروز شوهر بقیه رو به شهوت دعوت میکنی فردا شوهرتو به شهوت دعوت میکنن بازی داره زمونه خدا اصلا عجله نداره … چندسال دیگه پشت در دادگاه با چشمای گریون میبینمت اونم تو مجله ی فرانسه زیادم ارایش کن که ازت عکس میگیرن ریملات پخش شه همه بفهمن چی شده مگه تو هدفت جلب توجه نبود؟؟؟؟ پس بچرخ تا بچرخیم…

      • مینا:

        اخه ساده دل مگه گل شیفته ازدواج می کنه اون ماهی با یکی هست تازه خودت پسر بودی حاضر بودی با یک زنی مثل اون ازدواج دایم کنی

        • شیعه ی علی:

          استقبال مردم ترکیه و بالاخص شیعیان از مساجد چگونه است؟ آیا مردم ترکیه به مساجد رفت و آمد می کنند؟

          ـ استقبال مردم ترکیه از مسجد مخصوصا در رمضان و محرم خیلی خوب است. در رمضان و محرم در ترکیه رسم بر این است که نمازخوان و غیرنمازخوان و دیندار و غیر دیندار به مسجد می آیند به صورتی که مسجد پر می شود. ما در مسجد خود در مناسبت ها؛ در عاشورا، اربعین، ولادت حضرت علی(ع)، عیدغدیر خم، ولادت امام زمان(عج)، وفات ابوطالب، مبعث پیامبر(ص) و در کل در ولادت ها و شهادت های ائمه(ع) مراسم و برنامه هایی داریم و استقبال خوبی می شود.

          در مسجد ابوطالب سه شنبه ها مراسم دعا داریم. پنج شنبه ها دعای کمیل برگزار می کنیم در پنج شنبه ها بعد از نماز، قرآن می خوانیم. در روزهای جمعه تفسیر قرآن داریم. در روزهای چهارشنبه برای خانم ها کلاس برگزار می کنیم. موسسه ای تاسیس کرده ایم که در آن فعالیت می کنیم و در این موسسه درس تفسیر، احکام و عقاید تدریس می کنیم.

          • دختر باکلاس:

            دو آیه قرآن به صورت صریح بحث حجاب را مطرح کرده اند. آیه ۳۱ سوره نور و آیه ۵۹ سوره احزاب به طور صریح به این بحث پرداخته اند:

            «وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‏ جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ أَبْناءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ أَخَواتِهِنَّ أَوْ نِسائِهِنَّ أَوْ ما مَلَکَتْ أَیْمانُهُنَّ أَوِ التَّابِعینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَهِ مِنَ الرِّجالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلى‏ عَوْراتِ النِّساءِ وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفینَ مِنْ زینَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمیعاً أَیُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ؛[نور/۳۱] و به زنان مؤمن بگو که چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهاى خود را جز آن مقدار که پیداست آشکار نکنند و مقنعه ‏هاى خود را تا گریبان فروگذارند و زینتهاى خود را آشکار نکنند، جز براى شوهر خود یا پدر خود یا پدر شوهر خود یا پسر خود یا پسر شوهر خود یا برادر خود یا پسر برادر خود، یا پسر خواهر خود یا زنان همکیش خود، یا بندگان خود، یا مردان خدمتگزار خود که رغبت به آن ندارند، یا کودکانى که از شرمگاه زنان بى‏ خبرند. و نیز چنان پاى بر زمین نزنند تا آن زینت که پنهان کرده‏اند دانسته شود. اى مؤمنان، همگان به درگاه خدا توبه کنید، باشد که رستگار گردید.»

            «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنى‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً؛[احزاب/۵۹] اى پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: جلبابها [روسرى ‏هاى بلند] خود را بر خویش فروافکنند، این کار براى اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تا کنون خطا و کوتاهى از آنها سر زده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است.»

            به نظر مى‏ رسد حکم وجوب حجاب در سال ششم هجرت تشریع گردید. شاهد بر آن، آیات سوره نور است که داستان معروف افک در آن آمده است. در همین زمان بود که منافقین و اراذل و اوباش در صدد برآمدند با ایجاد شایعه درباره زنان پیامبر (ص) و با درست کردن مزاحمت‏ها راهى براى زنان آزاده به بهانه کنیز انگاشتن آنها قلوب پیامبر(ص) و مسلمانان را جریحه‏دار بکنند. به دنبال این اوضاع و شرایط بود که خداوند آیات مربوط به پوشش را براى بازگویى به امت نازل فرمود.

            البته باید توجه کرد که در اینجا به معنای معروف حجاب پرداخته ایم. و اگر بخواهیم دقیق تر سخن بگوییم باید بگوییم که این آیات پوشش بانوان را مطرح کرده است. و بحث حیاء و عفت، حکم ویژه همسران پیامبر (ص) مبنی بر پرده نشینی، و واجباتی که برای مردان در این زمینه وجود دارد، در آیات دیگر مطرح شده است.
            «وَ إِذا سَأَلْتُمُوهُنَّ مَتاعاً فَسْئَلُوهُنَّ مِنْ وَراءِ حِجابٍ ذلِکُمْ أَطْهَرُ لِقُلُوبِکُمْ وَ قُلُوبِهِنَّ وَ ما کانَ لَکُمْ أَنْ تُؤْذُوا رَسُولَ اللَّهِ وَ لا أَنْ تَنْکِحُوا أَزْواجَهُ مِنْ بَعْدِهِ أَبَداً إِنَّ ذلِکُمْ کانَ عِنْدَ اللَّهِ عَظیماً؛[احزاب/۵۳] و هنگامى که چیزى از وسایل زندگى را (بعنوان عاریت) از آنان [همسران پیامبر] مى‏خواهید از پشت پرده بخواهید این کار براى پاکى دلهاى شما و آنها بهتر است! و شما حق ندارید رسول خدا را آزار دهید، و نه هرگز همسران او را بعد از او به همسرى خود درآورید که این کار نزد خدا بزرگ است.»

            «قُلْ لِلْمُؤْمِنینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِکَ أَزْکى‏ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما یَصْنَعُونَ؛[نور/۳۰] به مؤمنان بگو چشمهاى خود را (از نگاه به نامحرمان) فروگیرند، و عفاف خود را حفظ کنند این براى آنان پاکیزه ‏تر است خداوند از آنچه انجام مى ‏دهید آگاه است!»

    • دارا:

      اگه آدم بخواد بدون تعصب حرف بزنه واقعا شما درست میگید ،
      یعنی جز فساد و آوردن مد های غربیها و معرفی ارزش و فرهنگ بیمار غربیها دیگه هیچ کاری انجام نمیدن باید روی اینها کنترول باشه شما ی سری به شبکه های اجتماعیشون بزنید و روابطشونو نگاه کینید زن و مرد هم ندارند
      همین شریفنیا واسه فاسد کردن تمام تهران کافیه شما ببینید تو سینما چه کرد و چه میکنه نمیدونم چرا هیچکسی کاری در این مورد نمیکنه

      • خداوند زناکاران را لعنت کند:

        نبى اکرم صلّى اللَّه علیه و اله فرمود: که همانا براى اهل دوزخ فریادیست از بوى (فرج) شرمگاه زناکاران پس بپرهیزید شما از زنا کردن که در آن شش خصلت بد است سه تاى آن در دنیا و سه تا در آخرت پس آن سه تا که در دنیاست یکى اینست که آبروى انسان را می ‏برد دومى باعث فقر و تهی ‏دستى می ‏شود سومى عمر زناکار را کوتاه میکند و اما آن سه که مربوط بآخرت است یکى سبب خشم و غضب پروردگار می ‏شود دومى سبب بدى حساب گردد سوم مجازات و عذاب زناکار را در قیامت بزرگ میکند زناکاران روز قیامت می ‏آیند ولى از شرمگاه (فرج) آنان آتش زبانه میکشد آنان از بوى گند شرمگاه‏شان (فرج) شناخته میشوند که زناکارند

    • جیگر:

      عزیز دلم؛ یه سوال برام پیش اومده… خودشیفته شمایی یا گلشیفته؟!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.