اخبار ملوان از زبان درودگر

۰۲خردادماه،

صادق درودگر در خصوص مالک باشگاه ملوان عنوان کرد: ما با چند نفر مذاکره کرده‌ایم و آنها در هیئت مدیره خود مطرح کردند تا این مورد بررسی شود و پس از آن به ما جواب دهند. می‌خواهیم از تجربه‌های جوان استفاده کنیم و در حمایت مسئولان شهر انزلی و کمکی که هدایتی عنوان کرده تیم قدرتمندی را برای فصل آینده آماده کنیم.

به نقل از فارس، وی در مورد اینکه آیا هدایتی این پول را تاکنون پرداخت کرده گفت: تاکنون این پول پرداخت نشده است اما قول داده و تا شنبه و یا یکشنبه پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اینکه آیا گزینه‌های خارجی‌ که برای هدایت این تیم با آنها مذاکره کرده لوکا بوناچیچ است یادآور شد: من از جمله منتقدان بوناچیچ بودم و حالا نمی‌روم با او برای حضور در ملوان صحبت کنم. ما با دو مربی صحبت کرده‌ایم که تاکنون در ایران حاضر نشده‌اند و برای اولین بار به کشور ما خواهند آمد.

درودگر در مورد جلال رافخایی تصریح کرد: عِرق بازیکنان به شهرشان برای من بسیار جالب است من با رافخایی صحبت کردم او از کشورهای عربی و اروپایی دو پیشنهاد دارند و قرار است که اگر مبلغ پیشنهادی آنها قابل توجه باشد و به فوتبال او آسیبی وارد نشود با مشورت من این نقل و انتقال صورت بگیرد اما اگر سبب افت فوتبال او شود راضی نیستیم که این مسئله محقق شود. او قول داده که اگر در ایران بماند فقط در ملوان بازی می‌کند.

وی در مورد وضعیت پژمان نوری هم یادآور شد: نوری عنوان کرده که به شهرش علاقه دارد. در اردوی تیم ملی یکی از مدیران عامل باشگاه‌های بزرگ پایتخت در هتل محل اقامت تیم ملی با او صحبت کرده و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون به وی پیشنهاد داده اما اعلام کرده که دوست دارد در ملوان بازی کند. این موضوع به ما قوت قلب می‌دهد تا بازیکنان خود را حفظ کنیم اگر در قبل قایقران در این شهر بوده هم‌اکنون هم مازیار زارع، رافخایی و پژمان نوری همچون قایقران عمل می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد مازیار زارع و اولادی تصریح کرد: زارع به من اعلام کرده که در ملوان خواهد ماند اما اولادی با من صحبت کرد که به سبب مشکلاتی می‌خواهد کنار مادرش باشد، به او گفتم تو را دوست داریم و مقدماتی فراهم می‌کنیم تا مشکلاتت حل شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.