اختتامیه دومین دوره مسابقات مناظره دانشجویی برگزار شد

۰۷م اسفند ،

114-94.jpg

مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی«نشان خواجه نصیرالدین» بعد از امروز با حضور رئیس جهاد دانشگاهی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر یادگاری رئیس جهاد داشگاهی در این مراسم با اشاره به گذشت ۳۲ سال از فعالیت جهاد داشگاهی، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی طی این‌ سال‌ها توانسته است اقدامات اثرگذاری را در علوم مختلف داشته باشد که از جمله آن می‌توان به بحث سلولهای بنیادین اشاره کرد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهادیست که پایه و اساس مباحث آن فرهنگی است، در عین حال گفت: همچنین جهاد دانشگاهی توانسته است در موضوعات نفت و گاز نیز فعالیت و عملیات‌های ارزنده‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به پایه گذاری بحث ادبیات مناظره توسط مقام معظم رهبری، اظهار امیدواری کرد که ادبیات مناظره بتواند آینده ای روشن در مباحث علمی و دینی برای ما ایجاد کند و با نقد و بررسی لازم مشکلات جامعه را به نحو مطلوبی رفع نماید.

در پایان این مراسم از چهار گروه برتر دومین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی«نشان خواجه نصیرالدین» با حضور با حضور رئیس جهاد دانشگاهی تقدیر به عمل آمد و همچنین یک گروه نیز به عنوان گروه اخلاق انتخاب شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.