“اخلاق در قرآن”موضوع پنجمین جشنواره قرآنی مهر مبین

پنجمین جشنواره قرآنی مهر مبین با موضوع “اخلاق در قرآن” و با محوریت نیکوکاری و احسان، شکر گزاری، صبر و دروغ در”اراک” برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با توجه به اهمیت ارزش‌های اخلاقی در تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان و وجود قرآن مجید به عنوان یک منبع عظیم در زمینه مسایل اخلاقی، پنجمین جشنواره قرآنی مهر مبین با موضوع اخلاق در قرآن مهر امسال برگزار خواهد شد.
 بر همین اساس چهار محور اصلی این جشنواره “نیکوکاری و احسان”،”شکرگزاری به درگاه الهی”و”صبر” به عنوان ویژگی‌های نیک و “دروغ” به‌عنوان یکی از رذایل اخلاقی انتخاب شده است تا علاقه‌مندان بتوانند درباره هر یک از این محورها آثار فرهنگی، هنری و ادبی خود را ارسال کنند.
کودکان و نوجوانان می‌توانند در دو گروه سنی کودک ۶ تا ۱۰ سال در زمینه نقاشی، انیمیشن، شعر، داستان و در بخش نوجوانان۱۰ تا ۱۶ سال، نقاشی، خوشنویسی، انیمیشن، نشریه دیواری، ماکت، تحقیق و شعر آثار خود را تا ۱۵ شهریور به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند همچنین مربیان کانون، کارشناسان و اولیای تربیتی  نیز می‌توانند در بخش قصه‌گویی شرکت کنند.
این آثار باید به دبیرخانه‌ی جشنواره به نشانی: اراک، خیابان قائم مقام فراهانی، پارک آزادی مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ارسال شود.
  این جشنواره با هدف ایجاد و پرورش حس دینی درکودکان ونوجوانان و بهره‌گیری از آیات و روایات به منظور آموزش راه درست زندگی هم‌چنین ایجاد انگیزه و ترغیب مخاطب به مطالعه در زمینه مسایل دینی و مذهبی برگزار می‌شود.
گفتنی است: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره تا ۳۱ شهریور ۹۱  داوری  می‌شود و مراسم پایانی جشنواره مهرماه سال جاری انجام خواهد شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبلاگ جشنواره به نشانی www.mehremobin.blogfa.com  مراجعه کنند./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.