ادامه حملات اصلاح طلبان به روحانی به خاطر مواضع صریح درباره ۹ دی

به فاصله چند ساعت پس از آنکه مصطفی تاج زاده و همسرش تلاش کردند تا به طور تلویحی به اظهارات روحانی درباره حماسه ۹ دی پاسخ دهند و ادعا کردند ۹ دی به زودی فراموش خواهد شد!

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،به فاصله چند ساعت پس از آنکه مصطفی تاج زاده و همسرش تلاش کردند تا به طور تلویحی به اظهارات روحانی درباره حماسه ۹ دی پاسخ دهند و ادعا کردند ۹ دی به زودی فراموش خواهد شد! این بار صادق زیباکلام دست به قلم شد و طی یادداشتی گلایه آمیز خطاب به روحانی نوشت:

«اظهارات حضرتعالی در خصوص ۹ دی بى‌درنگ بر صدر رسانه‌های اصولگرا نشست و همان اندازه که براى ایشان دلخواه و دلنواز بود، کسرِ قابل توجهی از دل‌‌سپردگانتان را سرد و ناامید کرد. اگرچه فهم مى‌توان کرد که دایرهء وسیع تلاش و تقلاهای اصولگرایان چو نقطه در میانتان گرفته بود – که مصمم بودند داستان «فتنه» و «۹ دی» را امسال هرچه باشکوه و جلال‌تر برگزار کنند – و حضرتعالى ناگریزانه و ناگزیر می‌بایست محض خالی نبودن عریضه هم که شده نظرى اظهار کنید.»

گفتنی است روند اختلافات میان اصلاح طلبان و اقلیت افراطی فتنه گران که در تلاش هستند تا رای ۱۸ میلیونی مردم به دولت جدید را صرفا یک رای سیاسی تفسیر کنند، روز به روز بیشتر می شود و به نظر می رسد همین مساله یکی از اصلی ترین چالش های دولت جدید با افراطیون در آینده ای نه چندان دور خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.