ادامه پیروزی های نمایندگان ایران

به گزارش ایرنا، دومین دوره مسابقه های موی تای جام ریاست جمهوری از امروز در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

پس از اینکه ‘سیدسلمان نقشبندی’ در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم نخستین پیروزی تیم ایران را کسب کرد دیگر نمایندگان کشورمان هم برابر حریفان خود به موفقیت دست یافتند.

در وزن منهای ۶۳ و نیم کیلوگرم، ‘محمد افتخاری’ از تیم ملی موی تای ایران ‘رافائل ریبریو’ از برزیل را ناک اوت کرد و راهی دور دوم شد و در همین وزن، ‘مسعود مینایی’ از تیم خلیج فارس ‘حاکم داوود’ از کانادا را در جدالی نفس گیر شکست داد.

‘کاوه سلیمانی’ از تیم ملی ایران در وزن ۶۷ کیلوگرم ‘علی احمد’ از لبنان را در چند ثانیه نخست مبارزه ناک اوت کرد تا با اقتدار راهی دور دوم شود.

همچنین، ‘عیسی علم دار نظام’ از تیم ملی موی تای ایران در وزن منهای ۷۱ کیلوگرم برابر ‘جان سالیبار’ از استرالیا به برتری دست یافت.

در ادامه این مسابقات امشب، ‘مجید رازانی’ در وزن منهای ۸۶ کیلوگرم با نماینده ازبکستان، ‘محمد ستاری’ از تیم خلیج فارس در وزن منهای۸۱ کیلوگرم با ورزشکاری از یونان و ‘علی افضلی’ از تیم ملی ایران در همین وزن با مبارز مصری روبرو می شوند.

۳۷۸۳/ ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۳۲۴۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.