ادعای عجیب مدیرعامل رئال مادرید/ پرز: گرت بیل را ارزان خریدیم؛ او بیش از ۱۰۰ میلیون یورو ارزش دارد

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – فلورنتینو پرز مدیرعامل باشگاه رئال مادرید معتقد است گرت بیل با مبلغ نسبتا ارزانی راهی این تیم شده است.

به گزارش ممتاز؛ تیم فوتبال رئال مادرید در مهلت نقل و انتقالات تابستانی گرت بیل را با مبلغ گزاف ۱۰۰ میلیون یورو به خدمت گرفت تا این ستاره ولزی به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود. این در حالی است که فلورنتینو پرز مدیر عامل باشگاه رئال معتقد است ستاره تازه تیمش بیش از اینها ارزش دارد: «بیل با مبلغ نسبتا ارزانی به مادرید پیوست.»

او ادامه داد: «خریدن بهترین بازیکنان دنیا فلسفه باشگاه رئال است و بیل بهترین گزینه موجود در تابستان امسال بود. ما برای جذب او ۲ سال تلاش کردیم»

مدیرعامل رئال مادرید با بیان اینکه باشگاه تاتنهام هیچ علاقه ای به فروش ستاره ولزی خود نداشت، گفت: «تاتنهام در ابتدا قصد فروش بیل را نداشت اما زمانی که ما از علاقه باشگاه منچستر یوناتید به این بایکن با خبر شدیم، سریعا پیشنهاد خود را ارائه کردیم. بازی در رئال مادرید رویایی کودکی گرت بیل بود که سرانجام به واقعیت پیوست.»

گرت بیل ۲۴ ساله در اولین بازی خود برای رئال مادرید مقابل ویارئال گلزنی کرد اما به سبب مصدومیت دیدار برابر ختافه را از دست داد. با این حال به نظر می رسد کارلو آنچلوتی برای دربی شهر مادرید حساب ویژه ای رو بیل باز کرده است. 

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.