ارتش سوریه گروه خبری شبکه الاخباریه را آزاد کرد

ارتش سوریه گروه خبری شبکه الاخباریه را آزاد کرد

جام جم آنلاین: نیروهای ارتش سوریه در عملیات ویژه گروه خبری شبکه تلویزیونی الاخباریه را که گروههای تروریستی مسلح ربوده بودند آزاد کردند .

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه،گروه‌های تروریستی مسلح چند روز پیش یارا صالح ، عبد الله طبره و حسام عماد را به هنگام پوشش خبری ربوده بودند .

همچنین شمار زیادی از افراد مسلح در درگیری با نیروهای ارتش سوریه و گروههای داوطلب مردمی در مناطق مختلف شهرحلب کشته و زخمی شدند و دهها دستگاه خودروی متعلق به گروههای تروریستی مسلح نیز در این  درگیریها منهدم شد.

‌نیروهای سوری شمار زیادی از تروریستهای مزدور را در میدان جندول شهر حلب کشتند و تعدادی از خودروهای متعلق به تروریستها و افراد مسلح داخل آنها را در نزدیکی بازار موازین در میدان سبع بحرات و باب النصر منهدم کردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین با تروریستها در نزدیکی میدان حلّک در حلب درگیر شدند و شماری از آنان را کشتند.

در حومه حلب نیز یگانی از نیروهای مسلح بیش از دوازده دستگاه خودروی پیکاپ مجهز به تیربار و تروریستهای داخل آنها را در منطقه کفر حمراء در شمال حلب منهدم کردند.

تروریستها در تلاش بودند به داخل حلب وارد شوند.نیروهای سوری همچنین ده دستگاه دیگر خودروی مجهز به تیربار و افراد داخل این خودروها را در منطقه کفربسین منهدم کردند.

یگان دیگری از نیروهای مسلح هشت دستگاه خودروی مجهز به دوشکا را در منطقه قتان الجبل در حلب منهدم کردند.

نیروهای سوری دوازده دستگاه خودروی مجهز به تیربار را در میدان ارتیق در ریف حلب منهدم کردند.

ساکنان منطقه مسکنه در حلب نیز با گروههای تروریستی مسلح درگیر شدند و شماری از آنها را کشتند که ابو حمزه فرمانده یک گروه ترویستی از جمله کشته شدگان است.
در منطقه المیدان حلب نیز نیروهای امنیتی با اعضای یک گروه تروریستی مسلح درگیر شدند که بیشتر افراد این گروه کشته شدند.

شماری از افراد مسلح تروریست در اطراف دمشق و استان درعا در حمله نیروهای ارتش سوریه کشته، زخمی و دستگیر شدند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات آنان نیز کشف و مصادره شد.

نیروهای مسلح سوری اعضای گروههای تروریستی مزدور را در منطقه طفس در ریف درعا تعقیب و تعدادی زیادی از تروریستها را دستگیر کردند و شمار دیگری را کشتند و چهار بمب را نیز خنثی کردند که وزن یکی از آنها صدو پنجاه کیلوگرم بود.

شماری از تروریستها پس از ضربات سهمگین، سلاحهایشان را رها کردند و گریختند. تروریستها در اطراف درعا نیز به وحشت افتاده اند. شبکه سوریه به اسامی شماری از افراد مسلحی که کشته شدند اشاره کرد.

نیروهای مرزبان سوریه نیز تلاش یک گروه تروریستی مسلح را برای ورود به سوریه از اردن در منطقه تل‌الشهاب خنثی کردند و شماری از آنان را کشتند که انس اسمیعات و عبد الاله اسمعیات از جمله آنها بودند.

نیروهای سوری با گروههای تروریستی مسلح  در منطقه الجهیر در بصری الشام واقع در استان ریف درعا درگیر شدند و شماری از تروریستها را کشتند که حامد محمد ناصر مقداد از جمله آنهاست.

نیروهای سوری همچنین مناطق صعب العبور اطراف منطقه مسمیه را در ریف درعا تا روستای معره البیضا جستجو و هسته‌های تروریستی را تعقیب کردند.

از طرف دیگر یگانی از نیروهای مسلح به یکی از مخفیگاههای گروههای تروریستی مسلح در منطقه بساتین در منطقه مزه در  دمشق یورش بردند و شماری از تروریستها را کشتند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات و بمبهای آماده انفجار را کشف و مصادره کردند.

همچنین به هنگام جستجوی منطقه بساتین در اطراف دمشق یک تونل بزرگ پیدا شد که گروههای تروریستی مسلح از آن برای رفت و آمد خود استفاده می کردند و یک انبار سلاح نیز پیدا شد.

تفنگهای متنوع خودکار، گلوله های خمپاره،  تفنگهای قناصه، بمبهای آماده انفجار و مقادیر زیادی مهمات، مواد غذایی و دارو از تروریستها کشف و مصادره شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.