ارتقا اموزش و فرهنگ سازی، باعث افزایش احساس امنیت می شود

چهارشنبه ۲۱ تیر – ۰۴:۵۱:۳۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

فرمانده انتظامی استان لرستان:

بزرگنمایی:  

سردار علیزاده فرمانده انتظامی استان لرستان در همایش ملی احساس امنیت، نظم وا منیت ، گفت: ارتقا اموزش و فرهنگ سازی باعث افزایش احساس امنیت می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سردار کاظم علیزاده فرمانده انتظامی استان لرستان در برگزاری همایش ملی احساس امنیت، نظم وا منیت، با اشاره به نقش رسانه ها و دستگاه های مرتبط و احاد جامعه در ارتقا احساس امنیت، به برخی ناهنجاری و کاستی ها ی موثر در بروز بی نظمی ، اشاره کرد.
وی در ادامه افزود:یکی از راهکارهایی که می تواند احساس و امنیت را در بین مردم بالا برد، ارتقاء آموزش همگانی در جامعه است که همکاری همگان را، د راین زمینه موثر دانست .
فرمانده انتظامی استان با اشاره به رشادت های ملت ایران ، علی الخصوص استان لرستان در حماسه ۸سال دفاع مقدس ، گفت: استان لرستان در طول جنگ تحمیلی با خون جوانانش درخشید و به دشمنان ثابت کرد که مطیع و پایدار ولایت و رهبری، هستند .
این مقام انتظامی افزود:جهت دستیابی به ریشه و علل جرائم باید مشکلات رابررسی و شناسایی و در جهت رفع معضلات و آسیب های اجتماعی، کوشید .
سردار علیزاده با اشاره به نقش پیش بینی و پیشگیری در کاهش وقوع جرائم و بر قراری نظم و امنیت در جامعه گفت: مشارکت مردمی در برقراری نظم و امنیت و تبیین فوایید مشارکت شهروندان از جمله مؤلفه های مؤثر در فرایند نهادینه ساختن نظم و صیانت از امنیت پایدار در جامعه می باشد.
سردار علیزاده تغییر در نگرشها را از جمله فواید همایش دانست و گفت: امیدواریم با خروجی همایش،شاهد احساس امنیت پایدار، باشیم .
وی با بیان اینکه،امروزه مقوله تأمین امنیت جامعه نیازمند پیوستگی محکم و همدلی و همراهی است،تصریح کرد:یکی ازشاخصه های پلیس ، استفاده از توانمندی جامعه و مردم در مواجه با معضلات بزهکاری،‌ناهنجاری و جرائم است.
فرمانده انتظامی استان اظهارداشت: هرجا در زمینه برقراری نظم و امنیت مردم همکاری داشته باشند،‌پلیس موفق است.    

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۱۱۶۵۱۳۲۷۲۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.