از تجاوز به مجری تا قالپاق دزد در صدای آمریکا

کدخبر: ۵۸۲۵۶

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد – ۰۴:۴۱

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

طنز سیاسی/

از تجاوز به مجری تا قالپاق دزد در صدای آمریکا

این چه گیریه به آرش سیگارچی، مجری صدای آمریکا دادید. آخه اینم شد سوء سابقه! بابا یارو خودش داره می گه من چند بار برای خانم بازی دست گیر شدم اون وقت شما گیر دادید که این آقا قالپاق دزد بوده!

جام : اینم شد جرم. باور کن این آقا برای استخدام در صدای آمریکا لاف زده که من سارق مجسمه های تهرانم؛ همون مجسمه هایی که هیچ وقت دزدش پیدا نشد. حالا شما کلی دلیل و مدرک آوردید که ایشون قالپاق دزد بوده! نمی گید اگر صدای آمریکا بدونه که این آقا فقط قالپاق دزد بوده همین فردا اخراجش می کنه. مگه نمی دونید الهام ستاکی را به خاطر این اخراج کردند که رفتارش غیر از اون چیزی بود که در مصاحبه قول داده بود؛ تو مصاحبه بهش گفته بودن نباید با تجاوز و….مشکل داشته باشی حیوونکی فکر کرده بود دارن باش شوخی می کنند تا ظرفیتش بسنجند ولی وقتی به تجاوز فلاحتی اعتراض کرد اخراجش کردند.

بعد تو دادگاه هم که فلاحتی تبرئه شد چون صدای آمریکا به شرط ضمن عقدی که با همه مجری های زن می بندند استناد کرد وهمه چی تموم شد . حالا هی بگید فلانی قالپاق دزد بوده. نمی گید صدای امریکا گیر بده به یارو که بقیه دزدیهای که به عنوان سابقه کار آوردی دروغ باشه. چقد بگیم بابا این ور آب با اون ور آب فرق داره. می گید نه! برید ببینید زهرا امیر ابراهیمی چه طور گزارشگر بی بی سی شد. حالا فردا حتما می خواید سوابق این خانم در ایران را تیتر یک کنید وصدای اونم مثل سیگارچی در بیارید. البته با ظرفیتی که ایشون از خودش نشون داده احتمال اخراجش خیلی ضعیفه. از ما گفتن، الکی سرمایه گذاری نکنید.

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.