از حاج آقا حسینی اخلاق در خانواده چه خبر؟+عکس


حسینی اخلاق در خانواده

مسجد فائق وجود مقدس ۵ شهید گمنام را درخود جای داده و هر روز زیارتگاه عاشقان است

به گزارش سیمای قرآن حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علی اکبر حسینی که به آقای اخلاق در خانواده مشهور است در سال ۱۳۱۸ شمسی در تهران و در خانواده ای عالم پرور به دنیا آمد که می توان به دایی ایشان علامه سید محمد حسین حسینی تهرانی اشاره کرد .

وی که پس از برنامه پر مخاطب و موثر اخلاق در خانواده به آقای اخلاق در خانواده اشتهار یافت در انتخابات مجلس دهه هفتاد با عنوان نفر اول تهران به خانه ملت راه یافت.

استاد سید علی اکبر حسینی که هم اکنون ۷۳ ساله است در مسجد فائق واقع در تهران خیابان ایران خیابان فیاض بخش به اقامه نماز و تبلیغ شرع مقدس مشغول است.

ذکر این نکته لازم است که مسجد فائق وجود مقدس ۵ شهید گمنام را در دل خود جای داده و هر روز زیارتگاه عاشقان است.


بولتن نیوز

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ناشناس:

    بسم تعالی سلام درود بر حضرت ایت الله حسینی اخلاق در خانواده عرض ادب و ارادت خدمت شما عزیز بزرگوار ودرود بر خاندان پاک شما و رسول اکرم (ص) به خدا وندی خدا بنده حقیر قصد دخالت وجسارت ندارم فقط ازتون خواهش میکنم سفارش من بنده حقیر را به دامادتان کنید
    پدرم از رزمنده گان و جناباز معج از ناحیه سر دوران دفاع مقدس است مادرم هم به لطف خدا از طرفداران حضرت امام (ره) هست بنده در شرکت مهران ترابر غرب از کارمندان ایشان بوده ام الانم تک فرزندم وجز پدرم و مادرم و خدا کس دیگری را ندارم فقط اگر میتوانید یک لطفی درحق من کنید سفارش من راهم به حاج جمشید جمشید عامری شهرابی کنید بنده علاقه دارم به ایشان و این شغل ولی به علت مشکلات پی درپی و سراشیب شدن زندگی نتوانستم او طوری که میخواهند دینم را عدا کنم خدایا فرصتی دوباره به من مده تا جبران کنم بلاخره هیچ تلاشی بی ثمر نیست تا شما خشنود باشی وما رستگار . نه این که از بخت بد روزگار دیگران بیشتر از ما مطلع باشند بازهم سعی میکنم از احوال شریف شما جویا شوم و از این که امروز میبینم شخص بزرگوار جناب آقای محمد جواد عامری شهرابی داماد روحانی محترم وبرجسته ای چون شما هست بسیار بسیار خوشحالم انشاالله همیشه سربلند و سرافراز باشید . خدا نگهدار

  2. یوسف جوان:

    واقعاءیادش بخیر شنبه شب که میشد ازتلویزیون سیاه وسفیدمان برنامه رامیدیدیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.