از دو طرف لنز دوربین عکس بی اندازید

دوربین DV300F آخرین نوآورى ها را به صحنه تکنولوژى مى آورد

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران این دوربین با دو صفحه نمایشگر و قابلیت اتصال “WiFi” براى کسانى طراحى شده است که دوست دارند لحظات زندگى خود را در کمترین زمان ممکن به ثبت رسانند.سامسونگ “DV300F” در ادامه موفقیت دوربین هایى با تکنولوژى مجهز به صفحه نمایش دوگانه ساخته شده است. صفحه نمایشگر ۱/۵ اینچى که در جلوى این “دوربین” قرار گرفته است، مطمئن میشود تا کاربران سخت ترین تصاویر ممکنه را ، فارغ از اینکه عکاس در جلوى لنز یا پشت آن قرار دارد، ثبت کنند.

از دیگر قابلیت هاى صفحه نمایشگر دوم ، میتوان به حالت کودک اشاره کرد که به کمک آن توجه کودکان به دوربین جلب مىشود و تصاویر بهترى را مىتوان از آنها ثبت کرد. عکاس همچنین با نمایش ثانیه ها بر روى نمایشگر ، با آرامش خاطر بیشترى مىتواند خود را به جلوى دوربین برساند.

جهت برآورده کردن خواسته مشتریان مبنى بر گسترش خلاقیت و امکانات به اشتراک گذارى، DV300F اولین دوربین مجهز به صفحه نمایش دوگانه است که با تکنولوژى WiFi ارائه مىشود. این تکنولوژى به کاربران این امکان را میدهد تا تصاویر خود را به راحتى ایمیل کنند و یا آنها را در شبکه هاى اجتماعى به اشتراک گذارند.
کاربر همچنین مىتواند تصاویر ویژه خود را در داخل حافظه “microSD” دوربین ذخیره کند تا بعدا به لطف اتصال وایرلس آنها را به کامپیوتر شخصى خود انتقال دهد.

اگر هم علاقه به ذخیره سازى تصاویر بر روى سرویس هاى ذخیره سازى بر روى ابر مجازى دارید، مىتوانید از فضاى رایگانى که در “Samsung ” AllShare”  “یا “Microsoft SkyDrive” در اختیار شما قرارمىگیرد، استفاده کنید.داراى کیفیت ۱۶ مگاپیکسل ، ۵x بزرگنمایى اپتیکال و زاویه عریض ۲۵mm است که تصاویر فوق العاده اى را براى کاربر ثبت میکند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.