از مدال آوران و قهرمانان ورزش کشور تجلیل به عمل می آید

شنبه ۲۳ اردیبهشت – ۰۵:۴۲:۱۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

طی روزهای آینده و با حضور رییس جمهور :

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از کسب ۲۰ درصد سهمیه المپیک لندن توسط مازندرانی ها تقدیر کرد و گفت : خوشبختانه توجه به ورزش از جمله اولویت های اصلی مسوولین نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  `حمید سجادی` در ششمین مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان مازندران و معرفی قهرمان قهرمانان ورزش استان اظهار داشت : بدون تردید توسعه ورزش از جمله نمادهای پیشرفت و توسعه هر کشوری است و ایران می تواند با افتخار آفرینی ورزشکاران در میادین معتبر جهانی و آسیایی ، رشد و ترقی خود را به رخ جهانیان بکشد .
وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان کشور در آینده نزدیک با حضور رییس جمهور خبر داد و گفت : در این مراسم که پنجشنبه هفته آینده برگزار می شود ، ورزشکاران مدال آور آسیایی و جهانی ، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت .
این مسوول با بیان این که توجه به مقوله ورزش در سطوح مختلف مشهود است، تصریح کرد: فرمایشات مستمر رهبر معظم انقلاب در مباحث فرهنگی و ورزشی روشنگر و هدایت‌کننده راه است.
وی با تاکید بر این که تقویت ورزش نماد پیشرفت کشورها است، خاطرنشان کرد: توفیقاتی که ورزشکاران کشور در رقابت‌های بین‌المللی و المپیکی کسب می‌کنند برای جمهوری اسلامی افتخار و نشانه رشد و بالندگی جامعه اسلامی است.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان فعالیت معلولان و جانبازان در عرصه ورزش را تحسین ‌برانگیز دانست و اذعان داشت: کسب پنج سهمیه پارالمپیکی برای مازندرانی‌ها نشان از بالندگی در عرصه ورزشی است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۲۱۷۴۲۱۳۵۰۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.