از پیر غلامان اهل بیت (ع) تجلیل شد – اخبار اجتماعی

در گردهمایی بزرگ مداحان و شعرای آیینی در جنوب شرق تهران؛

در گردهمایی۳۵۰ مداح و شاعر آیینی در شهرداری منطقه ۱۴ ، ازپیرغلامان اهل بیت (ع) با حضور پیشکسوتان این عرصه تجلیل شد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ ، دکتر اردشیرنوریان شهردار منطقه با بیان این مطلب گفت: گردهمایی بزرگ مداحان و شعرای آیینی با هدف تجلیل از ذاکرین اهل بیت با حضور ۳۵۰ نفر از پیرغلامان منطقه ۱۴ برگزار شد.
 
وی با بیان خیر مقدم به ذاکرین اهل بیت گفت: هدف ما درشهرداری درابعاد فرهنگی، مذهبی و اعتقادی گام برداشتن درمسیرصحیح ، مستقیم و ولایی کردن جامعه است.
 
در این مراسم آیت الله سید مهدی طباطبایی استاد اخلاق با اشاره به سیره نبوی اظهارداشت: حضرت امام رضا(ع) همواره بر دو موضوع تاکید داشت و آن کمک به محرومان جامعه و احترام به مداحین جامعه بوده است.
 
استاد اخلاق در ادامه به مداحان و ذاکرین اهل بیت خاطرنشان کرد: همواره خصوصیات اخلاقی معصومین (ع) را در رفتار و اعمال خود مدنظر قرار داده تا بتوانیم ادامه دهنده راه امامان خود باشیم.
 
محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر،قرائت قران از سوی قاری برجسته سعید طوسی، سخنرانی استاد اخلاق آیت الله طباطبایی و حاج علیرضا پناهیان ،مدیحه سرایی ، تجلیل از ده نفر پیرغلامان بزرگ اهل بیت و……از جمله حاشیه های مراسم مداحان و شعرای آیینی بود./ل


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.