استاندار: اجرای طرح های مهر ماندگار، گیلان را متحول می کند

۱۶م اسفند ،

به گزارش ایرنا، ˈکیهان هاشم نیاˈ عصر چهارشنبه در جلسه وضعیت طرح های مهر ماندگار استان گیلان که با حضور دستیار ویژه رییس جمهوری و رییس ستاد مهر ماندگار کشور برگزار شد، افزود: هم اکنون افتتاح ۱۰ بیمارستان در قالب طرح مهر ماندگار از سوی بخش دولتی و خصوصی، طرح های مهمی مانند راه سازی و راه آهن، فروش اوراق مشارکت برای اولین بار و طرح های بزرگی در بخش صنعت و معدن و حجم عظیم گازرسانی در قالب طرح های مهر ماندگار با درصد پیشرفت بسیار بالایی در این استان در حال اجرا می باشند.

وی اضافه کرد: به طور قطع با اجرای این طرح ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی در اقتصاد استان گیلان بجا خواهد گذاشت.

هاشم نیا افزود: از ۴۰طرح مهرماندگار در حال اجرای این استان با سفر رییس ستاد مهر ماندگار کشور به گیلان چند طرح دیگر نیز به این طرح ها افزوده شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سه طرح مهر ماندگار نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر و دوسالن ورزشی در لاهیجان و رشت و گازرسانی به ۵۷روستا در دهه فجر جمله طرح های مهرماندگاری می باشند که تاکنون افتتاح شده و بقیه این طرح ها نیز تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: طرح های مهر ماندگار استان گیلان با سرمایه گذاری بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال و با شتاب بسیار مناسبی در حال انجام می باشند.

به گزارش ایرنا، علی اکبر محرابیان رییس ستاد مهر ماندگار کشور و دستیار ویژه رییس جمهوری عصر روز چهارشنبه در نشستی با استاندار و معاونان استانداری گیلان، مدیران کل، فرمانداران و نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی وضعیت طرح های مهر ماندگار این استان را بررسی کردند.

وی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه به استان گیلان سفر کرد و از طرح های راه آهن رشت قزوین و آزاد راه این مسیر، سدآب شرب استان گیلان، سد شفارود در رضوانشهر و سدپلرود در رودسر، طرح های مهر ماندگار در شهرهای رودبار، تالش ، آستارا، سیاهکل ، لنگرود، املش بازدید و از روند پیشرفت این طرح ها از نزدیک آشنا شد.ک/۳

۶۱۹/ ۶۰۳

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.