استاندار: محورهای مواصلاتی استان کرمان متحول شده است

۲۴م اسفند ،

به گزارش ایرنا، ˈاسماعیل نجارˈ، روز جمعه در آیین افتتاح از طرح های راهسازی و خدماتی شهررستان شهربابک، افزود: تا پایان دولت دهم طول بزرگ راه های استان که هم اینک هزار و ۲۰۰ کیلومتر است به هزار و ۵۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

وی گفت: خدمات نظام و انقلاب اسلامی در جای جای استان بر کسی پوشیده نیست و شکرانه این نعمات و خدمات حمایت همه جانبه از نظام که از مصادق بارز آن حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است.

استاندار کرمان، بر مشارکت گسترده و پرشکوه مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: هر رای ملت ایران و مردم استان کرمان به منزله موشکی است که دشمن را هدف می گیرد.

وی تصریح کرد: نابسامانی و افزایش قیمت را نباید به حساب نظام گذاشت و می توان با تدبیر بهتر این مسایل و مشکلات را برطرف کرد اما مهمترین اصل حفظ نظام و پشتیبانی از نظام است که امام خمینی (ره) نیز در این مورد فرمودند، ˈحفظ نظام از اوجب واجبات استˈ.

نجار، همچنین بر استفاده از ظرفیت های مختلف مناطق تاکید کرد و گفت: حال که خداوند معادن غنی مس را در استان کرمان قرار داده است باید با تعامل، استفاده از تکنولوژی روز دنیا و استخراج علمی زمینه بهره برداری با نفع عمومی را فراهم آورد.ک/۲

۷۴۳۳/۲۶۲۴

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.