استفاده از توییتر توسط مسئولین و برندهای ایرانی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

سالهاست که از ظهور توییتر و رسانه‌های اجتماعی در اینترنت می‌گذرد و بسیاری از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی سعی می‌کنند با استفاده از این رسانه‌ها پیام خود را به گوش مردم سراسر دنیا برسانند.

اما سالهاست که استفاده از این رسانه‌ها به صورت رسمی در ایران ممنوع شده و دسترسی به این پایگاه اینترنتیها توسط سامانه فیلترینگ نیز محدود شده است. هر چند بسیاری از علاقه‌مندان هنوز به هر طریقی که شده از این رسانه‌ها استفاده می‌کنند.

استفاده مردم عادی با وجود سامانه فیلترینگ نکته تازه‌ای نیست اما به تازگی ورود تعدادی از برندها به توییتر نظر بنده را به خود جلب کرد. 

قبل از ورود این برندها باید بدانید که رهبر انقلاب، آیت‌الله خامنه‌ای هم دارای حساب‌کاربری بر روی توییتر می باشند و به این حساب کاربری به صورت بسیار حرفه‌ای سخنان ایشان را به زبانهای مختلف توییت می‌کند.

اکانت توییتر رهبر

علاوه بر ایشان، رییس جمهور منتخب هم دارای حساب کاربری در توییتر می باشند که در ایام انتخابات و پس از آن توسط این رسانه خبرها دیدارهای خود را توییت می‌کردند. 

اکانت توییتر حسن روحانی

دوستانی هم که در تهران زندگی می‌کنند می‌توانند با دنبال کردن حساب کاربری شهرداری تهران از خبرها و اطلاعات و اتفاقات شهر تهران مطلع شوند. 

اکانت توییتر شهرداری تهران

از برندها هم که به تازگی آغاز به کار کرده‌اند می‌توان به بستنی کاله، پارس‌آنلاین و ایرانسل اشاره کرد. 

باید در روزهای آتی دید آیا برندها و شخصیت‌های دیگری هم وارد جرگه استفاده کنندگان از توییتر خواهند شد یا خیر و اینکه آیا تغییراتی در فیلترینگ رسانه‌های اجتماعی از سوی مسولین مربوطه را شاهد خواهیم بود یا خیر؟ 

آیا شما هم اشخاص و شخصیت‌های ایرانیی را می‌شناسید که در حال استفاده از توییتر باشند؟ 

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.