اسرائیل پاسخ حمله به غزه را دریافت می‌کند

۰۲م آذر ،

دبیر کل اتحادیه اول تشکل‌های دانشگاه آزاد گفت: رژیم صهیونیستی با حمله به غزه خطای بزرگی را مرتکب شد و پاسخ این جنایت را به زودی دریافت خواهد کرد.

علی بازگیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به غزه اظهار داشت: گویا رژیم صهیونیستی از ۲ جنگ قبلی خود با جبهه مقاومت درس نگرفته و قطعا با حمله دوباره به غزه خطای بزرگی را مرتکب شده که پاسخ این جنایات را به زودی دریافت خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه در رابطه با جنایت رژیم صهیونیستی هیچ گونه محکومیتی از سوی سازمان ملل صورت نگرفته افزود: سازمان ملل و شورای امنیت که سردمدار ضد حقوق بشر لقب گرفته‌اند تا کنون هیچ اقدامی عملی را برای دفاع از مردم مظلوم غزه انجام نداده‌اند که این عمل آنها سوال برانگیز است.

دبیر کل اتحادیه اول تشکل‌های دانشگاه آزاد گفت: کشورهای منطقه از این فرصت استفاده کرده و به دنبال کسب منافع برای خود بوده لذا متاسفانه به دنبال احقاق حقوق مردم مظلوم غزه نیستند.

بازگیر در پایان تصریح کرد: هنگامی که لابی‌های صیونیستی از اوباما حمایت کردند تا در انتخابات پیروز شود قطعا این شخص هم پاسخ خوش خدمتی را داده و ا‌ز آنها حمایت می‌کند لذا با وجود آمریکا و هم پیمانانش در شورای امنیت این شورا هیچ وقت حمله این رژیم را محکوم نخواهد کرد چرا که منافع آنها در گرو حمایت از رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.