اشکان دژاگه: نیجریه را ببریم راه صعود هموار می‌شود/ دانیال داوری: گروه سختی داریم اما ناامید نیستیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – اشکان دژاگه و دانیال داوری برای دیدار برابر گینه به اردوی تیم ملی ایران اضافه شده اند.

به گزارش ممتاز؛ اشکان دژاگه ستاره تیم ملی بعد از بازی ایران و کویت در گفت و گو با مزدک میرزایی و برنامه ۹۰ گفت: « فکر می کنم بازی با گینه تست خوبی برای تیم ملی باشد. به نظرم تیم به آمادگی رسیده و امروز هم بازی خوبی ارائه دادیم. امیدوارم برابر گینه هم به پیروزی برسیم.»

او در پاسخ به این سوال که فکر می کند تیم ملی در جام جهانی به چند امتیاز خواهد رسید، گفت: «در مورد امتیاز نمی توانم صحبت کنم. اما به نظر من بازی با نیجریه اهمیت زیادی دارد و ما باید سعی کنیم آن بازی را ببریم. اگر در بازی اول نتیجه خوبی بگیریم کارمان برای صعود راحت می شود.»

دژاگه که روز شنبه در ترکیب فولام برابر چلسی به میدان رفت، در مورد آن دیدار گفت: «متاسفانه بازی را باختیم. نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس گلزنی هم داشتیم، اما نیمه دوم بازی سخت تر شد و چلسی بر بازی سوار شد. به تیم هایی مثل منچستر و چلسی نباید فرصت گلزنی بدهیم. امیدوارم در هفته های آینده نتایج بهتری بگیریم و انشاالله در لیگ برتر بمانیم.»

ستاره سابق ولفسبورگ با اشاره به حضور فلیکس ماگات روی نیمکت فولام گفت: «ماگات مربی خوبی است و نام بزرگی هم برای خودش دارد، به ویژه در آلمان. فکر می کنم که حضور او در فولام نه تنها روی عملکرد من بلکه روی تمام بازیکنان تاثیر گذاشته. تمرینات او سخت هستند اما در نهایت باعث پیشرفت تیم می شود.»

همچنین دانیال داوری دروازه‌بان آینتراخت برانشوایگ که به تازگی به اردوی تیم ملی اضافه شده، در مورد وضعیت ایران در جام جهانی گفت: «با توجه به بازیکنانی که داریم امیدوارم بازی های جذابی را در جام جهانی ارائه دهیم.»

او در واکنش شکست تیمش برابر مونشنگلادباخ گفت: «برابر مونشنگلادباخ به تساوی ۱-۱ رسیدیم. من در این بازی یک گل به خودی زدم. به هر حال دروازه بانی در چنین بازی هایی کار آسانی نیست و امیدوارم در آینده دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد.»

داوری با بیان اینکه برانشوایگ برای بقا در بوندسلیگا کار چندان سختی ندارد، گفت: «امیدوارم در بوندسلیگا باقی بمانیم. ما برای فرار از منطقه سقوط فقط به سه امتیاز نیاز داریم که رسیدن به آن کار چندان سختی نیست.»

سنگربان برانشوایگ در مورد شانس صعود ایران از گروه خود در جام جهانی گفت: «ما در گروه سختی قرار گرفتیم و تلاشمان را برای صعود به کار می گیریم. ما شانس اول گروه نیستیم اما امید داریم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.