اظهار نظر صادق آهنگران دربارهٔ نمایش «ترن»

۳۰م دیماه ،

صادق آهنگران گفت: استقبال از «ترن» نشان داد بعضی اقشار نه تنها با شهدا و فضای جبهه بیگانه نیستند بلکه با آنها مانوس نیز می باشند و این نمایش می‌تواند پیوند آن‌ها را مستحکم‌تر کند.

 به گزارش هنرآنلاین، صادق آهنگران در آخرین روز از اجرای نمایش «ترن»، تماشای این نمایش نشست و در پایان اجرا با کارگردان، نویسنده، بازیگران و دیگر عوامل نمایش دیدار کرده و در خصوص نمایش گفت:نمایش «ترن» را می‌توان از معدود نمایش‌هایی دانست که در حوزه دفاع مقدس با این کیفیت به روی صحنه رفته است. البته دست‌اندرکاران نمایش از حذف بعضی صحنه‌ها کمی گله‌مند می باشند و من واقعا نمی‌دانم که سبب این دل شکستگی چیست زیرا هرچه دقت کردم مشکل خاصی در نمایش ندیدم که سبب آن را متوجه شوم.

آهنگران با اشاره به برقراری پیوندی مستحکم میان مخاطب و فضای دفاع مقدس در نمایش «ترن» افزود: به نظرم استقبالی که از این نمایش شد، نشان می‌دهد که گروه‌ها و اقشاری که گاهی به نادرست تصور می‌شود با شهدا و فضای جبهه و جنگ بیگانه‌اند، اتفاقا با این فضا نه تنها مانوس می باشند، بلکه این اثر می‌تواند پیوند آن‌ها را مستحکم‌تر کند. به شرط آن که حمایت‌های لازم صورت بگیرد.

وی همچنین ادامه داد: من در گفت‌و‌گو با بعضی از بازیگران متوجه شدم که آن‌ها تا چه اندازه با شهدا عجین شده‌اند و کلام آن‌ها این مساله را تایید می‌کرد. مردم ما هم همین طور می باشند. در این نمایش هم سعی شده بود تا به خوبی و در بخش‌های مختلف بحث مربوط به جانبازان، شهدا، زلزله آذربایجان و حرف‌هایی دیگر مطرح شود. در مجموع این نمایش نشان داد که می‌توان در حوزه دفاع مقدس حرف‌های بسیاری برای گفتن داشت و به این واسطه سطح تئاتر را ارتقا بخشید.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.