اعطای پروانه زرین بهترین فیلم از نگاه مخاطبان

به گزارش خبرگزاری مهر، یست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به صورت همزمان در ۴ شهر استان اصفهان برگزار می شود.۴ شهر استان اصفهان (کاشان، خمینی شهر، شاهین شهر و شهرضا) فیلم های بیست و ششمین دوره جشنواره را همزمان نمایش می دهند.

علاوه بر این شهرها، در شهر اصفهان نیز ۱۰ سالن سینما به نمایش فیلم های جشنواره فیلم کودک اختصاص یافته و به این ترتیب جشنواره فیلم کودک با نمایش آثار در ۱۴ سینما به صورت همزمان کار خود را در استان اصفهان آغاز می کند. جدول نمایش فیلم ها در جشنواره فیلم کودک آماده شده و طبق برنامه فیلم های بخش های مختلف جشنواره در سینماها و سالن های نمایش فیلم فرشچیان ۱ و ۲، قدس ۱و ۲، ساحل، سپاهان، تالار هنر، تالار خورشید و کتابخانه مرکزی اصفهان در سئانس های مختلف ارایه شده است.


سالن نمایش فیلم فرشچیان ۲ به نمایش فیلم های جشنواره فیلم کودک، برای اهالی رسانه های جمعی اختصاص یافته است.


دوبله همزمان فیلم های خارجی جشنواره فیلم کودک در ۷ سینما  

 

امسال دوبله همزمان آثار خارجی بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در ۷ سالن نمایش فیلم صورت می گیرد. با توجه به جذابیت های دوبله همزمان آثار برای کودکان، امسال تعداد سالن های نمایش فیلمی که آثار خارجی در آن ها به صورت همزمان دوبله می شوند، افزایش یافته است.

 

۳ گروه از دوبلوران برجسته سینما و تلویزیون کشور، برای دوبله همزمان آثار خارجی بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به شهر اصفهان سفر می کنند. پرویز ربیعی، افشین زینوزی و رضا آفتابی مدیران این سه گروه هستند و شوکت حجت، مریم رادپور، شهرزاد ثابتی، رضا خانی، بهروز علی محمدی و مهرخ افضلی اعضای گروه ها به شمار می روند.


سینماها و سالن های نمایش فیلم فرشچیان ۱ و ۲، قدس ۱و ۲، ساحل، سپاهان، تالار هنر، تالار خورشید و کتابخانه مرکزی اصفهان فیلم های بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک را نمایش می دهند.
 

پروانه زرین بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره در مراسم اختتامیه اهدا می شود  

 

امسال آرای مردمی بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در ۵ سالن نمایش فیلم بررسی می شود.
به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، پس از بررسی آرای مردمی در ۵ سالن نمایش فیلم جشنواره ، پروانه زرین بهترین فیلم از نگاه مخاطبان در مراسم اختتامیه جشنواره به فیلم برگزیده اهدا خواهد شد.

 

۱۳ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران توسط مخاطبان بررسی شده و از میان این آثار فیلم برگزیده معرفی خواهد شد. سینماها و سالن های نمایش فیلم فرشچیان ۱ و ۲، قدس ۱و ۲، ساحل، سپاهان، تالار هنر، تالار خورشید و کتابخانه مرکزی اصفهان فیلم های بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک را نمایش می دهند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.