اعلام آمادگی فرودگاه اصفهان برای افزایش پروازهای اصفهان – ترکیه

۳۰م آذر ،

11-637.jpg

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: راه اندازی خط هوایی اصفهان – استانبول سبب نزدیکی دو کشور ایران و ترکیه و هم‌چنین افزایش ورود گردشگر به اصفهان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، علی قاسم‌زاده امروز در مراسم افتتاح خط هوایی استانبول – اصفهان اظهارکرد: راه اندازی خطوط هوایی سبب افزایش مراودات فرهنگی، اجتماعی، ترکیه و ایران می‌شود.

وی با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی آماده افزایش پروازها میان اصفهان و ترکیه است افزود: این پروازها به افزایش روابط تجاری و تردد صاحبان مشاغل کمک می‌کند و زمینه گسترش صادرات میان دو کشور را فراهم می‌کند.

نصف جهان را به اصفهان می‌آوریم

معاون مدیرعامل شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین با اشاره به اینکه خط هوایی اصفهان – استانبول در هفته ۵۴ مسافر را بین دو کشور جابه‌جا می‌کند بیان کرد: هواپیمایی ترکیه با ۲۱۴ پرواز به ۹۵ کشور مختلف دنیا رکورددار تعداد پرواز در منطقه است.

آکیف کنار گفت: با توجه به اینکه ایران و ترکیه تاریخ و تمدنی نزدیک به هم دارند با راه اندازی این خط هوایی ارتباط بیشتری پیدا می‌کنند.

وی اظهار کرد: گردشگران بسیاری در دنیا می باشند که مسافرت به اصفهان را دوست دارند و مطمئنا در آینده‌ای نزدیک، تعداد پروازها به اصفهان افزایش خواهد یافت.

معاون مدیرعامل شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین با بیان اینکه نصف جهان را به نصف جهان می‌آوریم ادامه داد: ترکیش ایرلاین تمام سعی خود را برای ارائه خدمات با بهترین کیفیت به مسافران انجام می‌دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.