اعلام تاریخ پایان اجرای پنج اثر نمایشی در مجموعه تئاترشهر

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

واحد هماهنگی مجموعه تئاترشهر تاریخ پایان اجرای ۵ اثر نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف این مجموعه را اعلام کرد.

به گزارش هنرآنلاین، نمایش ” سیندرلا ” نوشته و کار جلال تهرانی، که از ۳ شهریورماه اجرای خود را در تالار اصلی آغاز کرده است، دوشنبه ۱ مهرماه، به اجرای خود در این تالار پایان خواهد داد.

نمایش “ناتمام” نوشته هاله مشتاقی نیا و کارگردانی سیما تیرانداز هم، که از ۵ شهریورماه، در تالار چهارسو اجرای خود را آغاز کرده، تا جمعه، ۲۲ شهریورماه، میزبان علاقه مندان تئاتر است. این اثر نمایشی پس از برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت نیز به اجرای خود در تالار چهارسو ادامه می دهد.

“پوتین های عمو بابا” عنوان نمایش دیگری نوشته و کار شهرام کرمی است که از ۱۵ مردادماه در تالار قشقایی به صحنه رفته است، این نمایش سه شنبه، ۱۹ شهریورماه، به اجرای خود پایان می دهد.

نمایش” طعم آلوی جنگلی” نوشته و کار نوشین تبریزی هم، که از ۳ شهریورماه در تالار سایه روی صحنه رفته، جمعه، ۲۲ شهریورماه، به اجرای خود پایان می دهد.

نمایش” مرز” نوشته و کار سیروس همتی نیز، که از ۱۸ مردادماه در کارگاه نمایش به صحنه رفته، چهارشنبه ۲۰ شهریورماه، از این تالار نمایشی خداحافظی خواهد کرد.

شایان ذکر است، نمایش محیطی ” لاموزیکا”، نوشته مارگریت دوراس و کارگردانی محمد صادق ملکی، جمعه، ۱۵ شهریورماه، به اجرای خود در کافه تریای تالار اصلی پایان داد.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.