اعلام زمان ثبت‌ نام اینترنتی مسکن‌ های ویژه

خبرگزاری فارس:  معاون عمرانی استانداری تهران گفت: ثبت نام اینترنتی مسکن‌های ویژه تهران احتمالاً از ۲۵ شهریور آغاز می‌شود.
 
محمدرضا محمودی درباره آغاز ثبت‌نام مسکن‌های ویژه اظهار داشت:‌ از ۲۵ شهریور مراحل ثبت نام در مسکن‌های ویژه شهر تهران به صورت اینترنتی اعلام و آغاز می‌شود.

وی درباره تأخیر در ثبت‌نام مسکن‌های ویژه در شهر تهران بیان داشت: به دلیل ساخت مسکن در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی توسط وزارت مسکن‌وشهرسازی و اجلاس سران غیرمتعهدها ثبت نام مسکن‌های ویژه در تهران با تأخیر انجام می‌شود.

معاون عمرانی استانداری تهران ادامه داد: زمان دقیق ثبت نام مسکن‌های ویژه از سوی دستگاه‌های دولتی اعلام می‌شود و تا قبل از این شهروندان نسبت به ثبت نام و پرداخت وجهی اقدام نکنند.

محمودی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مسکن‌های ویژه موجب افزایش مهاجرت نمی‌شود بیان داشت: با شرایطی که برای ثبت نام و واگذاری این مسکن‌ها در نظرگرفته شده این طرح موجب افزایش مهاجرت پذیری نمی‌شود بلکه در کاهش قیمت مسکن در شهر تهران نیز تأثیر گذار است.

محمودی با بیان اینکه مسکن‌های ویژه در ۲۲ منطقه تهران ساخته می‌شود، گفت:۱۰۰ هزار واحد مسکن ویژه در شهر تهران ساخته می‌شود و در مناطق حکیمیه، تهران‌پارس و تهرانسر مراحل ساخت مسکن‌های ویژه آغاز شده است.

معاون عمرانی استاندار تهران اظهار داشت: سابقه سکونت ۱۰ ساله در تهران، تأهل، بهره‌مند نشدن از وام‌های مسکن از شرایط ثبت‌نام در این مسکن‌های ویژه است و فرزندان شاهد و ایثارگر نیز در اولویت قرار دارند.

وی درباره تسهیلات خرید مسکن‌ برای مجردها بیان داشت: در صورتی که مسکن‌های مهر و ویژه شهر تهران اضافه بر تقاضا داشته باشد به مجردها واگذار می‌شود.       


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.