اعلام نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته از ساعت ۱۴ امروز

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-نتایج پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته از ساعت ۱۴:۰۰ امروز اعلام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری آریا،دکتر اقبالی گفت: نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته امروز مورخ ۳۱/۰۶/۹۲ از ساعت ۱۴:۰۰ بر روی سایت www.azmoon.com اعلام می شود، لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی مرکز آزمون از وضعیت خود آگاه شوند.

 دکتر اقبالی در مورد زمان ثبت نام پذیرفته شدگان این مقطع گفت: پذیرفته شدگان می توانند در روز سه شنبه مورخ ۰۲/۰۷/۹۲ به واحد دانشگاهی پذیرفته شده مراجعه و نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام نمایند. وی درخصوص مدارک مورد نیاز گفت: داوطلبان می بایست اصل شناسنامه عکسدار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴ × ۳ (برای برادران مشمول ۱۲ قطعه عکس)، اصل مدرک کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی و یک برگ تصویر از آن و یا گواهی موقت و برای برادران مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را مشخص کند، را به همراه داشته باشند.

ثبت نام تکمیل ظرفیت بد ون آزمون رشته های جدید دانشگاه آزاد در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون رشته های جدید دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته امروز مورخ ۳۱/۰۶/۹۲ از ساعت ۱۴:۰۰ برای تهران و برخی از مراکز استان ها آغاز می شود.

دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام برای تکمیل ظرفیت بدون آزمون رشته های جدید دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از امروز مورخ ۳۱/۰۶/۹۲ از ساعت ۱۴:۰۰ آغاز می شود، لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

دکتر ناصر اقبالی درخصوص تعداد گزینه های انتخاب گفت: هر داوطلب می تواند یک رشته را انتخاب و در سایت مرکز آزمون ثبت نام کند. رئیس مرکز آزمون در مورد زمان ثبت نام و مراجعه به واحدهای دانشگاهی گفت: ثبت نام شوندگان با در دست داشتن پرینت ۲۴ ساعت بعد از ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه و نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.

اقبالی به داوطلبان توصیه کرد: متقاضیان قبل از تهیه کارت از رشته/محل های موجود در سایت اطلاع حاصل نموده و بعد برای ثبت نام قطعی اقدام کنند. اقبالی در ادامه گفت: زمان آغاز به تحصیل این دسته از ثبت نام شدگان از مهرماه سال جاری خواهد بود.

ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال از امروز آغاز می شود

ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال از امروز یکشنبه مورخ ۳۱/۶/۹۲ آغاز می شود.

 دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال از امروز یکشنبه مورخ ۳۱/۰۶/۹۲ آغاز و تا چهارشنبه ۰۳/۰۷/۹۲ ادامه دارد.

رئیس مرکز آزمون در ادامه گفت: متقاضیان جهت ثبت نام به وب سایت ielts.iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت نام الکترونیکی خود اقدام کنند.

اقبالی تأکید کرد: آغاز ثبت نام هر آزمون آیلتس رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت رسمی کشور می باشد، لذا به متقاضیان توصیه می شود پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل کاربری خود بر روی وب سایت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا انصراف پس از ثبت نام امکان پذیر می باشد، تأکید کرد: انصراف پس از ثبت نام قطعی در ماژول های آزمون آیلتس امکان پذیر نمی باشد، لذا امکان انتقال ثبت نام آزمون به آزمون های آینده امکان پذیر نمی باشد. ضمن اینکه طبق قواعد IDP امکان تغییر ماژول از آکادمیک به جنرال و بالعکس نیز امکان پذیر نیست.

اقبالی در ادامه گفت: ثبت نام شدگان در روز شنبه مورخ ۰۴/۰۸/۹۲ می بایست رأس ساعت ۷:۳۰ به آدرس: تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک ۳۰۳، مراجعه و در آزمون خود شرکت کنند.

اقبالی درخصوص زمان اعلام نتایج در پایان گفت: نتایج این دو ماژول در روز شنبه ۱۸/۰۸/۹۲ از طریق سایت results.ielts.org اعلام خواهد شد.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.