اعلام نیاز دانشگاهها برای جذب بورس/ تنها “دانشجویان دکتری” مجاز به شرکت در بورس می باشند

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

معاون مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم خبر داد

اعلام نیاز دانشگاهها برای جذب بورس/ تنها “دانشجویان دکتری” مجاز به شرکت در بورس می باشند

اعلام نیاز دانشگاهها برای جذب بورس/ تنها "دانشجویان دکتری" مجاز به شرکت در بورس هستند

دانشگاهها در فراخوان اردیبهشت ماه می‌توانند نیاز خود جهت جذب بورس را اعلام کنند.

به گزارش ممتاز به نقل از باشگاه خبرنگاران، امین حکیم معاون مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فراخوان دوره تازه (فروردین) جذب بورسیه از تاریخ ۱۶ فروردین تا تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۹۳ بر روی پایگاه اینترنتی مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم قرار دارد و دانشگاهها می‌توانند با اعلام نیاز بر روی این پایگاه اینترنتی بارگذاری کنند.

وی افزود: ثبت نام متقاضیان برای تقاضای بورس از تاریخ ۱۰ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت ماه امکان پذیر است که متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام بر روی سامانه مرکز جذب اقدام کنند.

حکیم در ادامه گفت: فراخوان بورسیه‌ در سالهای قبل در بهمن و شهریور ماه و البته تقاضای جذب پیمانی و طرح سربازی به صورت همزمان صورت می‌گرفت چنانچه در بهمن ماه و شهریور ماه انواع جذب پیمانی، بورسیه صورت می‌گرفت اما هم‌اکنون جذب بورس در اردیبهشت و با مشارکت متقاضیان دانشگاهی به صورت جدا انجام می‌شود.

تنها دانشجویان دکتری مجاز به شرکت در جذب بورسیه می باشند

حکیم در ادامه گفت: در ادامه باید متقاضیان و دانشگاهها به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاهها در زمان بارگذاری حتما علاوه بر تعیین رشته به طور صریح به بحث بورسیه اشاره کنند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره جذب صرفا بورسیه است و دانشجویان دکتری مجاز به شرکت در آن می باشند و اعلام نیاز دیگر فراخوان‌ها وجود ندارد بنابراین دانشگاهها با توجه به شرایط خاص قسمت مربوطه را تکمیل کنند.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.