اعمال تغییرات گسترده بر روی گرافیک چاپار در آینده نزدیک

مدیر گروه مجموعه سرویس های چاپار از اعمال تغییرات گسترده بر روی گرافیک پست الکترونیک چاپار خبر داد و گفت: سامانه اشتراک ویدئو و عکس نیز در دست پیاده سازی است.

سلمان افشار با بیان این مطلب به خبرنگار فناوری اطلاعاتممتازنیوز، اظهار داشت: سه گزینه جدید برای درگاه خدمات الکترونیکی چاپار در نظر گرفته شده که اوایل مهر ماه راه اندازی شده و کاربران می توانند از آن استفاده کنند.
 
وی افزود: استفاده از پروتکل IMAP برای دریافت آفلاین  ایمیل ها یکی گزینه هایی است که کاربران می توانند بدون اتصال به اینترنت به ایمیل های خود دسترسی داشته باشند.
 
وی راه اندازی سرویس پیامک به ایمیل را خدمت جدید دیگری دانست که از مهرماه به کاربران ارائه می شود و گفت: کاربرانی که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند از طریق اس ام اس ایمیل ارسال کنند که این امر به دو شکل امکان پذیر است.
 
افشار ادامه داد: برای سرویس پیامک به ایمیل دو گزینه در نظر گرفته شده و افرادی که سیستم عامل موبایل شان تحت اندروید است می توانند از این سرویس به راحتی استفاده کنند اما کسانی که سیستم عامل اندروید ندارند می توانند با مطالعه کامل راهنمای این سرویس از خدمات آن استفاده کنند.
 
مدیر مجموعه سرویس های چاپار نرم افزار تحت موبایل CHMobile را خدمت دیگری عنوان کرد و بیان داشت: این سرویس تحت پروتکل IMAP بروی موبایل های مبتنی بر اندروید نصب و قابل استفاده است./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.