افزایش بهای نفت در آغاز معاملات نیویورک

پنجشنبه ۷ اردیبهشت – ۱۲:۴۶:۰۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  بهای نفت روز چهارشنبه کمی قبل از انتشار آمار هفتگی ذخایر نفت آمریکا و نشست مقامات فدرال رزرو آمریکا در آغاز معاملات نیویورک افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، در بازار معاملات نیویورک (نایمکس) بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت (پایه آمریکا ) ساعت ۱۳ و۲۵دقیقه (به وقت گرینویچ ) برای تحویل در ماه ژوئن با افزایش ۳۱سنتی به۱۰۳دلار و هشتاد و شش سنت رسید.
بهای نفت کمی قبل از آنکه وزارت انرژی آمریکا آمار هفتگی ذخایر این کشور را منتشر کند، بر اثر بر آورد موسسه نفت آمریکا که یک فدراسیون حرفه ای است، افزایش یافت.
“مت اسمیت” از کارشناسان موسسه”سامیت انرژی” گفت: گزارش موسسه نفت آمریکا از کاهش غیر منتظره ذخایر این کشور حکایت دارد و اگر مسئولان این پیش بینی را تایید کنند، نخستین کاهش بعد از ۵ هفته خواهد بود.
وی افزود: عوامل بازار نفت بر نتایج نشست سیاست پولی بانک مرکزی تمرکز داشتند و افزایش بهای نفت نشان می دهد که هر نشانه مبنی بر اقدام بانک مرکزی برای تزریق سرمایه به منظور حمایت اقتصادی به کاهش بهای دلار در نتیجه کشش خریداران به بازارت نفت منجر خواهد شد.
براساس این گزارش،موسسه”سامیت انرژی” سه شنبه شب از کاهش ۹۸۵هزار بشکه ای ذخایر نفت خام آمریکا در هفته گذشته و همچنین کاهش سه و نیم میلیون بشکه ای ذخایر محصولات تصفیه شده در این کشور خبر داد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۶۱۲۴۶۰۲۳۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.