افزایش سهم پروازهای داخلی آسمان/بالاترین سرمایه نیروهای مجرب است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ربیعی گفت: برای رسیدن به افزایش سهم پروازهای داخلی و ارائه خدمات باید مدیریت قوی و توانمند داشته باشیم تا الگوی نمونه برای سایر شرکت‌های داخلی و خارجی شویم.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ربیعی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت هواپیمایی آسمان اظهار داشت: خوشبختانه صنعت هواپیمایی و پژوهشی کشور همیشه مود توجه مسولان ذی ربط بوده به طوری که این شرکت‌ها سعی در جهت توسعه خدمات به مشتریان خود دارند.
 
وی اضافه کرد: ایران از نظر موقعیت ژئوپلتیک وضعیت خوبی دارد اما متأسفانه جنگ و تحریم این موقعیت را از ما گرفت که باید دولت تدبیر و امید اقدامات لازم را به منظور بهبود روابط بین المللی بوجود آورد تا بتوانیم امیدی برای رسیدن به توسعه هواپیمای کشور داشته باشیم. 

وی گفت: ناوگان هوایی کشور در آن زمان توسعه نداشته و در زمان تحریم اقتصادی این صنعت با مشکل مواجه شد بنابراین با بکارگیری تدابیر ویژه می‌توانیم ضمن سودآوری و ارتقای مسائل ایمنی در حمل و نقل هوایی، تجربه لذت بخشی را برای مسافران داشته باشیم تا پرواز به یک خاطره خوش آیند تبدیل شود.
 
ربیعی تأکید کرد: انتظار من این است که در این صنعت سهم داخلی را افزایش داده تا بتوانیم بعنوان نمونه بارز در سایر شرکت‌های داخلی و خارجی شناخته شویم. 

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت: شرکت آسمان از نظر ظرفیت نیروی انسانی و فنی بسیار قوی است اما بنا به دلایلی دچار نوعی بیماری مدیریتی شده بود که ریشه اصلی آن مسائل اقتصادی کل کشور بود. تجربه خوبی را در طی این مدت زمان نتوانستیم طی کنیم. 

ربیعی تأکید کرد: باید ناوگان حمل و نقل هوایی را به سمت سوددهی سوق دهیم که این امر و ایجاد همدلی در بدنه شرکت هواپیمایی آسمان می‌شود. 

***بالا‌ترین سرمایه شرکت هواپیمایی به کارگیری نیروی مجرب است

در ادامه حسین اعلایی مدیرعامل تازه شرکت هواپیمایی آسمان اظهار داشت: شرکت هواپیمایی آسمان شرکت معروف و شناخته شده ای است که امیدواریم سهم بالایی در حمل و نقل هوایی کشورهای دنیا را برعهده بگیرد. 

وی تصریح کرد:  این امر در سایه به کارگیری از نیروی انسانی توانمند محقق می‌شود چرا که بارز‌ترین و بالا‌ترین سرمایه شرکت نیروی انسانی قوی است و باید تلاش کنیم این سرمایه را در جهت توسعه اهداف مورد نظر بکارگیریم تا شرکت هواپیمایی آسمان جایگاه خودش را در داخل و سطح کشورهای بین المللی پیدا کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.