افزایش قیمت ۶۰ درصدی بلیت نداشتیم/ شاهد حضور اشخاص غیرسینمایی در برج نخواهیم بود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

داروغه زاده در گفت‌وگو با هنرآنلاین

ابراهیم داروغه زاده افزایش ۶۰ درصدی بلیط سینماهای مردمی در ایام جشنواره را تکذیب کرد.

قائم مقام دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر در خصوص خبر انتشار یافته از سوی یکی از خبرگزاری‌ها در خصوص افزایش ۶۰ درصدی بلیت جشنواره فیلم فجر گفت: به هیچ وجه افزایش قیمت ۶۰ درصدی در بلیت برای سینمای‌های مردمی نداشته‌ایم. پیش از این اعلام کرده بودیم که در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌خواهیم این جشن را در کنار مردم شریک شویم و جشن سینمای ایران را در سطح شهر نزد مردم ببریم. همه اقشار مردم باید توانایی تهیه بلیت سینما را داشته باشند. به همین سبب امسال با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی قیمت بلیت‌های سینما را تعریف کردیم. قیمت بلیت در سینماهای جنوب شهر مانند راگا، تماشا و کیان در گیشه ۴ هزار تومان و در پیش خرید ۲ هزار تومان است. برای سینماهای مرکز شهر قیمت بلیت هر گیشه ۶ هزار تومان و در پیش فروش ۴ هزار تومان است و در سینماهای بالای شهر قیمت ثابت ۷ هزار تومان است.

ابراهیم داروغه‌زاده مدیر ارتباطات سی و دومین جشنواره فیلم فجر در خصوص آغاز سانس‌ها و زمان نمایش فیلم‌های در ایام جشنواره برای اهالی رسانه گفت: امسال در بخش مسابقه سینمای ایران ۲۹ فیلم و در بخش نگاه ۲۰ فیلم وجود دارند که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به طور متوسط ۵ فیلم برای اهالی رسانه به نمایش در می‌آید. آغاز سانس فیلم‌ها از ساعت ۱۰ صبح و سانس‌های بعدی از ساعت ۱۴ به بعد خواهد بود.

دکتر داروغه‌زاده در خصوص نشست‌های خبری و تداخل فیلم‌ها با یکدیگر گفت: طبق روال سال‌های قبل فقط فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران، نشست خبری خواهند داشت و با برنامه‌ریزی انجام شده، سانس‌ها بایکدیگر تداخل نخواهد داشت.

وی ادامه داد: برج میلاد مخصوص اهالی رسانه و فیلم‌سازان و صاحبان آثار خواهد بود. امسال در برج میلاد شاهد حضور اشخاص غیر سینمایی نخواهیم بود. تاکنون تعداد بسیاری از اهالی رسانه متقاضی حضور در جشنواره بوده‌اند که اگر فیلم‌سازان هم به آنها اضافه شوند، خارج از ظرفیت برج خواهد بود. به همین سبب در صدور کارت برای اهالی رسانه با وسواس و دقت بیشتری عمل کردیم تا شاهد حضور اشخاص غیرسینمایی در برج میلاد نباشیم.

 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.