افزایش متقاضیان دریافت حقوق بیکاری در انگلیس

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شمار متقاضیان دریافت حقوق بیکاری در انگلیس سریع‌ترین رشد را در بیش از یک سال قبل داشت و روند کند اشتغالزایی آسیب‌پذیری بازار کار این کشور iبه سبب دورنمای اقتصادی ضعیف را نشان داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اداره آمار ملی انگلیس اعلام کرد: شمار متقاضیان حقوق بیکاری بیش از ۱۰ هزار نفر افزایش داشته و iبه ۱٫۵۸ میلیون نفر در ماه اکتبر رسید.

در حالیکه تحلیل‌گران مورد نظرسنجی بلومبرگ، تغییر نداشتن این آمار را پیش‌بینی کرده بودند. اشتغال در انگلیس بر مبنای استاندارد سازمان بین‌المللی کار ۱۰۰ هزار نفر در سه ماهه سوم سال جاری افزایش داشت که نصف رشد سه ماهه پیشین بود.

نرخ بیکاری در این کشور از ۷٫۹ درصد در سه ماهه دوم iبه ۷٫۸ درصد در سه ماهه سوم کاهش یافت اما اقتصاددان‌ها پیش‌بینی می‌کنند که بیکاری در ماه‌های آینده با واکنش شرکت‌ها iبه دورنمای اقتصادی ضعیف و متوقف شدن استخدام یا کاهش حقوق کارمندان، افزایش می‌یابد.

شمار متقاضیان حقوق بیکاری در لندن ۲۹۰۰ نفر افزایش داشت که نشان می‌دهد اشخاصی که در هنگام برگزاری بازی‌های المپیک iبه طور موقت مشغول iبه کار شدند مجددا در جست‌وجوی کار می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.