افزایش واردات انواع تلویزیون‌های هوشمند به کشور

فروشندگان و دست‌اندرکاران حوزه بازار دیجیتال تهران از افزایش واردات انواع تلویزیون‌های اسمارت یا هوشمند به کشور خبر دادند.

به گزارش برخی فعالان، تلویزیون‌های هوشمند با برخورداری از اتصال به اینترنت و استفاده از سرویس‌های آنلاین ویدیویی و شبکه‌های اجتماعی به تازگی در میان بیشتر کاربران از اقبال مناسبی برخوردار شده‌اند.
یکی از کارشناسان این حوزه با ارزیابی از بازار گرم و پرتقاضای این نوع تلویزیون‌ها در کشور گفت: در شرایط فعلی بیشتر برندهای عرضه کننده تلویزیون از جمله سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک و غیره به تمرکز در تولید و عرضه انواع تلویزیون‌های اسمارت می‌پردازند که درپی این موضوع نیز عرضه این تلویزیون‌ها در کشور زیاد شده است.
شهاب نورمحمدیان افزود: کاربران این کالای دیجیتالی و ارتباطی می‌توانند با برخورداری از تلویزیون هوشمند (Smart TV) به اینترنت متصل شوند واز سرویس‌های اینترنتی استفاده کنند.
وی تصریح کرد: هم اکنون این نوع تلویزیون‌ها با امکانات بالا و به دو صورت اسمارت و اسمارت سه بعدی تولید و روانه بازارهای دیجیتالی می‌شوند.
در همین حال یکی دیگر از فروشندگان این کالای دیجیتالی معتقد است که با استمرار تقاضای مشتریان از انواع تلویزیون‌های اسمارت و هوشمند با گذشت زمان شاهد جایگزین شدن این نوع تلویزیون‌ها در مقابل تلویزیون‌هایال‌سی‌دی در کشور خواهیم شد.
بر اساس آخرین بررسی‌های موبنا، در حال حاضر جدیدترین تلویزیون‌های اسمارت و هوشمند برندهای مختلف دنیا در بازار ایران با گارانتی رسمی عرضه می‌شود.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.