افزایش کیفی خدمات به شهروندان منطقه ۴ از طریق سامانه ۱۸۸۸

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس سامانه ۱۸۸۸ شهرداری منطقه ۴ گفت: شهرداری منطقه ۴ تهران در ۶ ماهه اول سال جاری با پاسخگویی و تعیین تکلیف بیش از ۹۵ درصد از درخواست های تلفنی شهروندان از لحاظ کیفیت رسیدگی در ردیف مناطق برتر قرار گرفت.

هادی صدیقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: منطقه ۴ در ۶ ماه اول امسال با ۲۵۵۶ پیام ورودی در مقایسه با مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در رتبه ۴ و بالغ بر ۸٫۱ درصد ورودی پیام را به خود اختصاص داده است که بیش از ۹۵ درصد پیام های واصله تعیین شده است و ازلحاظ کیفیت رسیدگی در ردیف مناطق برتر قرار دارد.

رئیس سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۴ ادامه داد: مهمترین گروه موضوعات پیام ها در مدت ۶ ماهه سال ۹۲ شامل حمل و نقل عمومی و امور شهری  می باشد که بیشترین موضوعات پیام مربوط به تاخیر و کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، تعیین و نظارت بر دریافت هزینه حمل و نقل عمومی و نظارت شهر می باشد.

صدیقی با اشاره به جذب ناظرین افتخاری ۱۸۸۸ اظهار داشت: در راستای تعمیق فرهنگ نظارت همگانی، آگاهی بخشی و افزایش مشارکت شهروندان، ضمن حضور در مدارس و مساجد و جذب ناظرین افتخاری، آموزش های کاربردی باموضوعات عمومی و تخصصی در حوزه های مرتبط با فعالیت های شهرداری به ناظرین ارائه می گردد.

وی کسب استاندار ISO 10002  توسط سامانه ۱۸۸۸ را یکی از مهمترین دستاوردهای این منطقه در حوزه رضایتمندی شهروندان برشمرد و خاطر نشان کرد: با سر لوحه قرار دادن پاسخگویی مناسب به شهروندان در راستای شعار محوری شهروند مسئول مدیر پاسخگو توانستیم استاندارد ISO 10002 رسیدگی به شکایات مردمی در سال جاری توسط این اداره دریافت شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.