افزایش ۲۶ هزار نفری جمعیت کشور در یک هفته قبل/پسرها با ۲ هزار تولد بیشتر، از دخترها سبقت گرفتند

۳۱فروردین۱۳،

جمعیت کشور از شنبه هفته قبل تاکنون ۲۶ هزار و ۲۷۳ نفر افزایش یافته است که بر این اساس پسرها با ۲ هزار و ۸۳۲ تولد بیشتر از دخترها سبقت گرفتند.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، تعداد متولدین سال از هفته قبل تاکنون با ۲۶ هزار و ۲۷۳ نفر افزایش به ۱۱۶ هزار و ۹۶۷ نفر رسید.

این در حالی است که به تعداد متولدین پسر از هفته قبل تاکنون ۱۳ هزار و ۹۶۴ نفر و به تعداد متولدین دختر از هفته قبل تاکنون ۱۳ هزار و ۳۰۹ نفر افزوده شده است بنابراین تعداد پسرها تا این لحظه به ۶۰ هزار و ۳۹۹ نفر و تعداد متولدین دختر به ۵۷ هزار و ۵۶۸ نفر رسیده است.

متولدین نقاط شهری از شنبه هفته قبل تاکنون ۲۱ هزار و ۲۷۳ نفر و متولدین نقاط روستایی از هفته قبل تاکنون ۶ هزار نفر افزایش یافته‌اند؛‌ همچنین تعداد متولدین امروز نسبت به شنبه قبل نیز ۱۹۳ نفر افزایش داشته است.

این گزارش حاکی از این است که تعداد اشخاص فوت‌شده سال جاری از شنبه هفته قبل تاکنون ۶ هزار و ۸۳۳ نفر افزایش داشته و از رقم ۲۲  هزار و ۷۲۲ به ۲۹ هزار و ۵۵۵ رسیده است. تعداد مرد‌های فوت‌شده ۳ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد زنان فوت‌شده ۳ هزار و ۲۱۱ نفر افزایش داشته است که بر این اساس تعداد فوت بین مردان ۴۱۱ مورد بیشتر از زنان فوت‌شده است.

تعداد اشخاص فوت‌شده در نقاط شهری از شنبه هفته قبل تاکنون با ۴ هزار و ۳۷۳ نفر افزایش به ۱۸ هزار و ۹۱۵ نفر و تعداد اشخاص فوت‌شده در نقاط روستایی با ۲ هزار و ۴۶۰ نفر افزایش به ۱۰ هزار و ۶۴۰ نفر رسیده این در حالی است که تعداد اشخاص فوت‌شده در گروه سنی ۰ تا ۱۴ساله از شنبه هفته قبل تاکنون با ۴۰۳ نفر افزایش  از رقم یک هزار و ۳۴۰ به یک هزار و ۷۴۳ نفر رسیده است.

افراد فوت‌شده در گروه سنی ۱۵ تا ۲۹ساله با ۵۴۷ نفر افزایش به ۲ هزار و ۳۶۴ رسیده و تعداد اشخاص فوت‌شده در گروه سنی ۳۰ تا ۶۴ساله نیز با یک هزار و ۸۳۸ نفر افزایش به ۷ هزار و ۹۵۰ نفر رسیده است.

افراد فوت‌شده در گروه سنی ۶۵ سال به بالا نیز از رقم ۱۳ هزار و ۴۵۳ با ۴ هزار و ۴۵ نفر افزایش به ۱۷ هزار و ۴۹۸ نفر رسیده است. این در حالی است که تعداد اشخاص فوت‌شده امروز در مقایسه با شنبه هفته قبل ۴۸ نفر افزایش داشته و از ۴۳۱ به ۴۷۹ نفر رسیده است.

افزایش طبیعی جمعیت در سال از شنبه هفته قبل که رقمی بالغ بر ۶۷ هزار و ۹۷۲ نفر بود با ۲۰ هزار و ۴۴۰ نفر افزایش به ۸۸ هزار و ۴۱۲ نفر رسیده است.

افزایش طبیعی جمعیت امروز نیز با ۱۴۵ نفر افزایش از یک هزار و ۲۸۹ به یک هزار و ۴۳۴ نفر رسیده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.