افشای جنایتی در گیلان پس از ۴۳ سال!

۲۸ آبان ،

راز قتل مردی به نام اصغر که پس از ۴۳ سال اینک برملا شده است درپی یک اختلاف خانوادگی بر سر تقسیم زمینی ۱۸۲ میلیون‌تومانی رقم خورده است.

به گزارش اعتماد، پسر مقتول و دو دایی‌اش هفته گذشته بر سر فروش یک قطعه زمین که ۱۸۲ میلیون تومان قیمت داشته با هم اختلاف پیدا کردند. در پی این اختلاف پسر مقتول که اینک مردی ۴۵ ساله‌ است به نحوه تقسیم زمین اعتراض داشت و همین اعتراض او سبب شد دایی ۷۲ ساله‌اش «محمدعلی» طاقتش سر برود.

پس از همین درگیری لفظی زن مقتول به پسرش گفت: «اگر دست از سماجت برنداری همان‌طور که برادرم پدرت را کشت تو را هم از بین می‌برد.»این در حالی است که روز گذشته پلیس به خبرنگار ما گفته بود که همسر مقتول از این ماجرا بی‌خبر بوده است. با این حال یکی از شهروندان اهل شفت به «اعتماد» گفت: این قتل در دهستان «چوبر» اتفاق افتاده است.

این شهروند شفتی در پاسخ به سوال اعتماد که آیا همسر مقتول از کشته شدن شوهرش خبر داشته یا نه، گفت: زن مقتول از کشته شدن همسرش خبر داشته ولی برای حفظ آبرو و اینکه قاتل، برادرش بوده شکایتی به پلیس نکرده و سکوت کرده بود.

این در حالی است که عبدالله‌زاده مسوول بخش اجتماعی ستاد فرماندهی پلیس شفت در استان گیلان درباره اینکه آیا زن مقتول از این ماجرا مطلع بوده است یا نه به «اعتماد» گفته بود: متهم به تنهایی دست به این قتل زده و برادر کوچک‌ترش از این راز باخبر بوده است. این جنایت خانوادگی در حالی برملا شد که برادر ۶۱ ساله در پی اختلافات خانوادگی با برادر بزرگ‌ترش که ۷۲ سال سن دارد پرده از راز قتلی که به نقل از پلیس ۴۳ سال پیش اتفاق افتاده بود کنار زد و همین سبب شد پسر مقتول ماجرا را به پلیس بگوید و پرونده‌یی برای رسیدگی به این جنایت تشکیل بشود.

در حال حاضر متهم به قتل در زندان به سر می‌برد و در اعترافات اولیه به کارآگاهان پلیس گفته بود در سال ۱۳۴۸ به سبب اختلافاتی که با داماد خانواده داشتم وی را با تبر کشتم. بعد هم جسد او را پشت خانه دفن کردم و چون می‌دانستم که جسد زود پیدا می‌شود با همدستی برادرم جنازه را خارج کشیده و در جنگل دفن کردیم.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.