افشین داوری: صمیمی را از دست نمی‌دهیم/ او طلبی از فدراسیون ندارد

۰۹م آذر ،

2-918.jpg

با وجود این که عباس صمیمی از پایان همکاری خود با فدراسیون دوومیدانی خبر داد، رییس این فدراسیون تاکید کرد: باز هم از وجود وی استفاده خواهیم کرد.

افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: عباس صمیمی از ورزشکاران و مربیان خوب و تحصیلکرده ما است و فدراسیون حتما از وجود ایشان استفاده خواهد کرد، چرا که قرار نیست مربیان خوب خود را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: صمیمی تنها مربی بود که دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کرد، در واقع در بین مربیان ایرانی شرایط مناسبی برای وی فراهم بود و فدراسیون با توجه به قوانین و مقررات و نظام پرداختی از ورزشکاران و مربیان خود پشتیبانی می‌کند و از آذر ماه نیز با مربیانی که با ما همکاری داشته‌اند، پس از توافق وارد امضای عقد قرارداد خواهیم شد.

داوری دربارهٔ بدهی فدراسیون دوومیدانی به عباس صمیمی نیز بیان کرد: با بررسی‌هایی که انجام دادم مشخص شد که ایشان طلبی از فدراسیون ندارند، اما با این وجود، امور مالی را مامور کرده‌ام که کل هزینه‌هایی که ایشان انجام داده‌اند و پرداخت‌های فدراسیون را استخراج کند، البته یک مورد هزینه مکمل‌های ورزشی بوده و مبلغ آن نزدیک به دو میلیون تومان است که باید پس از انجام صورت جلسه و امضا پرداخت شود. در واقع ما بدهی شخصی به وی نداریم، حتی پس از ورود من به فدراسیون دوومیدانی، معوقه‌هایی ایشان نیز تسویه حساب شد.

وی دربارهٔ مشکلاتی که صمیمی در صحبت‌های خود مطرح کرده بود، ‌تصریح کرد: هر مشکلی یک پاسخی دارد و باید انصاف را رعایت کنیم، چرا که علاوه بر نواقص حسن‌هایی نیز وجود داشته که با اشاره به آنها متوجه می شویم یک کارهایی انجام شده است.

داوری ادامه داد: در زمان المپیک حجم کار بالا بود و بیشترین تعداد اعزام و اردوهای خارجی را داشتیم، از سوی دیگر تعدادی از ورزشکاران ترجیح می‌دادند در شهرهای خود تمرین داشته باشند که دور بودن از مرکز سبب می‌شود دسترسی به آنها مشکل شود. بنابراین نواقص به وجود آمده دو طرفه بوده، هم چنین در آن زمان در چند مکان اردو داشتیم و بسیار از ورزشکاران در هتل بودند، اما آقای صمیمی راغب بود که از سوئیت استفاده کند تا علاوه بر نظارت کامل، بر دوومیدانی کاران آنها غذاهای خانگی مصرف کنند که البته هزینه‌های انجام شده بلافاصله (یک ماه کمتر یا بیشتر) پرداخت شد.

داوری افزود: در مورد آقای خسرو شیری باید بگویم که ایشان از کارکنان زحمتکش فدراسیون است که نواقص و حسن‌هایی نیز در کارش وجود داشته، اما پس از کسب تجارب، شرایط بهتری را برای اخذ ویزا و پاسپورت ایجاد کرده است.

رییس فدراسیون دوومیدانی در پایان بیان کرد: عباس صمیمی از اشخاصی است که به او ایمان دارم و کلیه اشخاص فدراسیون نیز به او احترام می‌گذراند، اما ما برای هر موضوعی یکسری ضوابط را پیش‌بینی می‌کنیم که ممکن است این ضوابط برای فرد خوب نبوده، اما مناسب گروه و جمع باشد و این نکته را نیز باید اضافه کنم که هیچ کدام از دوومیدانی کاران برای فدراسیون بار نبوده و در واقع یار ما می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.