اقتدار ارتش و سپاه موجب شده تا غرب جرات حمله به ایران را پیدا نکند

به گزارش خبرنگار مهر اسدالله بادامچیان عصر امروز در همایش جبهه متحد اصولگرایان که با حضور اعضای شرکت‌های خدماتی و پشتیبانی در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد با  تشریح عملکرد نظام جمهوری اسلامی در ۴ دهه اخیر گفت: دهه اول نظام صرف تثبیت آن شد چرا که دشمنان ملت ایران کوشیدند جمهوری اسلامی را براندازی کنند و لذا ۸ سال جنگ تحمیلی که بیشتر از جنگهای جهانی  بود را به ایران تحمیل کردند ولی به لطف خدا ایران به پیروزی رسید و یک وجب از خاک کشورمان به بیگانگان داده نشد.

وی با بیان اینکه دهه دوم انقلاب صرف بازسازی بعد از جنگ شد گفت: در دهه دوم اقتصاد جنگ به اقتصاد سازندگی تبدیل شد اما ایران هیچ وابستگی به خارج پیدا نکرد.

وی در دهه سوم انقلاب را به دهه صرف زیرسازی های بنیادی تشبیه کرد  و گفت: کشورمان در دهه سوم انقلاب از نظر سیاسی به کشوری مستقل و مقتدر تبدیل شد به گونه ای که امروز هیچ زورگویی نمی تواند به ایران زور بگوید و ایران حتی مقابل زورگویی ملت های استعمارگر به ملت های دیگر را می گیرد.

بادامچیان ادامه داد: متاسفانه در این دهه برخی کوشیدند از طریق دخالت پنهانی در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری عناصر دلخواه خود را بر سر کار بیاورند اما این راهبرد با شکست مواجه شد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در دهه چهارم انقلاب هیچ بدهی خارجی به کشورهای مختلف ندارد گفت: این درحالی است که  ایران در سال ۵۷ و همزمان با فرار شاه به خارج کشور ۵٫۵ میلیارد دلار بدهی داشت.

بادامچیان با بیان اینکه بنده به عنوان ناظر مجلس در اندوخته اسکناس و و مسکوکات  با قاطعیت اعلام می کنم اندوخته اسکناس و پشتوانه ارزی ایران بسیار قوی است و ذخیره های طلای کشورمان پر است گفت: هم اکنون با هدایت های مقام معظم رهبری و مسئولین تجربه آموخته و نمایندگان قوی دهه چهارم انقلاب اسلامی را آغاز کرده ایم و باید تلاش کنیم در این دهه مشکلات اقتصادی را کاهش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اقتدار سپاه پاسداران و ارتش موجب شده تا هیچ دولتی جرات حمله به ایران را پیدا نکند گفت: غربی ها و کشورهای آمریکایی امروز به این نتیجه رسیده اند که حمله به ایران می تواندآنها را در باتلاقی گرفتار کند. حتی در این دهه شاهدیم که تحریم های اقتصادی در حال پایان یافتن است چرا که بیشتر به خود غربی ها ضرر وارد کرده است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید عناصر قوی ، اصلح و آشنا به مسائل اقتصادی باشند گفت:  اگر نمایندگان متخصص ، ولایی و با بصیرت انتخاب شود موجب می شود تا مجلس قوی شکل بگیرد.

نماینده مردم تهران همچنین با بیان اینکه تاسیس صندوق توسعه ملی به افتخاری برای مجلس هشتم تبدیل شده است اضافه کرد:  مهمترین راهبرد مجلس نهم باید استفاده درست از منابع صندوق توسعه ملی برای تحقق عملی شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.