امام جمعه قم:ملت ایران درس مقاومت دربرابراستکبار را به جهانیان آموخت

۶ مهر – ۱۲:۵۷:۲۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

امام جمعه قم تاکید کرد: راه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر متجاوزان و مستکبران باید در مناسبت‌های مختلف به تمام جهانیان و نسل جدید نشان داده شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در حاشیه بازدید ازنمایشگاه رسول اعظم(ص) “یادیاران” با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: مجسم کردن و نمایش نمونه‌هایی از فداکاری‌های دوران جنگ ارزش فراوانی دارد.
وی جنگ را امری نامبارک توصیف کرد و افزود: تمام دنیا از جنگ خاطره خوبی ندارند، اما مردم ایران به برکت خون شهدا، تصویردیگری ازجنگ داشته و آن را به مثابه دفاع از انقلاب و ارزش‌ها می‌دانند؛ زیرا رزمندگان ما نشان دادند که راه ایستادگی در برابر ظلم همین کاری است که ملت ایران انجام دادند.
امام جمعه قم خاطرنشان کرد: راه ایستادگی ملت ایران در برابر متجاوزان و مستکبران باید در مناسبت‌های مختلف به تمام جهانیان و نسل جدید نشان داده شود.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نمایشگاه “یاد یاران” را یکی از جلوه‌های نمایش فضای جنگ و جبهه به مردم توصیف کرد و افزود: استقبال مردم به ویژه جوانان از این نمایشگاه، نشان دهنده موفقیت دست اندرکاران است؛ به طوری که از ملیت‌های دیگری که در قم ساکن هستند نیز به این نمایشگاه آمده‌اند.
براساس اعلام روابط عمومی سپاه قم، وی در پایان با حضور در بخش انتهایی نمایشگاه، از بازسازی عملیات محرم نیز بازدید کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۷۱۲۵۷۲۷۳۱۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.