امشب در مجله تئاتر چه‌ می‌گذرد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

گزارش نمایش‌ و نقد و بررسی آثار نمایشی روی صحنه با حضور کارگردانان و منتقدان تئاتر امشب در مجله تئاتر صورت می‌گیرد.

نیما دهقان تهیه کننده برنامه تلوزیونی مجله تئاتر به خبرنگار هنرآنلاین گفت: با توجه به درخواست‌های گروه‌های تئاترمبنی بر نقدآثارشان در برنامه بر آن شدیم تا با حضور کارگردان و عوامل بعضی نمایش‌های روی صحنه آنها را در بوته نقد قرار دهیم.

او دربارهٔ برنامه امشب مجله تئاتر گفت:از ۳ نمایش روی صحنه گزارش‌هایی تهیه کردیم .یکی نمایش “نقطه سر خط” که در یکی از سینماهای تهران اجرا می‌شود دیگری نمایش ” استخوان ماهی جادویی” به کارگردانی احسان مجیدی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه است و همچنین نمایش”۹۲درصد زندگی” که در شهرستان مشهد به روی صحنه است.سعی کردیم در بخش اول برنامه به گزارش این تئاترها بپردازیم.

دهقان بخش دوم برنامه امشب را به نقد نمایش‌های روی صحنه اختصاص داده و افزود: نمایش” خواهرانه به وقت خیزران” با حضور حسین پارسایی کارگردان نمایش و همچنین ” عروسک‌های سکوت” باحضور سمانه زندی‌نژاد کارگردان وفرزانه سهیلی نویسنده و بازیگر نمایش نقد خواهند شد.همچنین نمایش ” پروانگی” با حضور عامر مسافرآستانه کارگردان اثر در بخش دیگری از برنامه نقد و بررس می‌شود.

تهیه کننده مجله تئاتر،رامتین شهبازی و فرشته حبیبی را به عنوان منتقد برنامه معرفی کرد و ادامه داد: امشب سئوال و نظرسنجی برنامه دربارهٔ نقش منتقد و نقد در حوزه تئاتر کشور خواهد بود.

یادآور می‌شود ، مجله تئاتر هر چهارشنبه شب ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه ۴سیما پخش می‌شود.
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.