امضاى تفاهمنامه با وزارتخانه ها براى ایجاد حرکت جدید در بومى سازى تجهیزات

دوشنبه ۲ مرداد – ۰۴:۰۹:۱۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

وزیر دفاع خبر داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- سردار وحیدی گفت: با وزارتخانه های متعددی از جمله وزارت راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فناوری، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، نفت و سازمان محیط زیست برای تولید تجهیزات مورد نیاز تفاهمنامه هایی در دست بررسی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، احمد وحیدی گفت: تفاهم نامه هایی با وزارت بهداشت برای کار در حوزه تولید تجهیزات پزشکی به منظور قطع وابستگی به بیگانگان و حمایت از تولیدات داخلی در دست اقدام است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  درباره تفاهمنامه های این وزارتخانه با سایر دستگاه های اجرایی برای ایجاد حرکت جدید در بومی سازی تجهیزات و قطع وابستگی به بیگانگان در کشور اظهار داشت: با وزارتخانه های متعددی از جمله وزارت راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فناوری، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، نفت و سازمان محیط زیست برای تولید تجهیزات مورد نیاز تفاهمنامه هایی در دست بررسی است.
وی افزود: یکی از این موارد مربوط به وزارت بهداشت است که برای کار در حوزه تولید تجهیزات پزشکی به توافقاتی رسیده ایم همچنین با وزارت نفت نیز برای ساخت ۱۴ دستگاه دکل حفاری خشکی قراردادی به امضا رسیده است.
وحیدی در ادامه گفت: تمام این تفاهمات در چهارچوب بومی سازی و استفاده از تولیدات داخلی است وهمچنین در برخی از کشورها هم توانایی ها ایرانی را در حوزه های غیر نظامی ارائه داده ایم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۳۱۶۰۹۱۶۶۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.