امیرحسین رستمی: نمی‌دانم چطور می‌شود یک قصه خوب را به گند کشید / شوخی‌های پیژامه‌ای را دوست ندارم

۸فروردین ۱۳،

به گزارش خبرآنلاین، امیرحسین رستمی جمعه شب ۹ فروردین مهمان برنامه «سین مثل سریال» شبکه یک سیما بود.

این بازیگر در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «برخی به اشتباه می‌گویند من در سال ۹۱ بازیگر پرکار تلویزیون بوده‌ام. در این مورد باید بگویم جدول پخش سریال‌های تلویزیون دست بازیگر نیست که تعیین کند سریالی را که دو سال پیش بازی کرده همزمان با سریالی که به تازگی بازی در آن را به اتمام رسانده پخش شود. من بازیگر پر کاری نیستم.»

رستمی ادامه داد: «همیشه سعی کرده‌ام انتخاب‌های درستی داشته باشم. به طور مثال تجربه‌های خوبی با کارگردانانی مثل سامان مقدم، حمید نعمت‌الله یا فرزاد موتمن در تلویزیون داشتم که همه آن‌ها امتحان‌پس‌داده‌های سینما می باشند، اما اگر کاری مثل سریال «نون و ریحون» که من در آن ایفای نقش ‌کردم، به آن کیفیتی که مورد نظر کارگردان بود، نرسید، به این سبب بود که فرصت کمی برای رساندن سریال به آنتن پخش ماه رمضان داشتیم. قطعا اگر فرصت بیشتری بود کیفیت سریال به مراتب بهتر می‌شد.»

بازیگر سریال «وضعیت سفید» ادامه داد: «نمی‌دانم چرا مدیران تلویزیون برای سریال‌هایی که باید برای مناسب‌های خاص تولید شود برنامه‌ریزی نمی‌کنند. به هر حال، می‌دانیم هر سال ماه رمضان یا ایام نوروز را پیش رو داریم. چرا نباید سریال‌ها برای این مناسبت‌ها زود‌تر کلید بخورند و بعد که تولید آن‌ها تمام شد، مدیران با حوصله این سریال‌ها را نگاه کنند و هر کدام را که مناسب پخش بود در جدول پخش قرار دهند؟ چه ایرادی دارد که از اردیبهشت ۹۲ مدیران تلویزیون به تولید سریال‌های نوروز ۹۳ فکر کنند؟»

رستمی در ادامه با اشاره به نبود فیلمنامه‌های خوب در سینما و تلویزیون گفت: «بزرگ‌ترین مشکل بازیگران، نبود فیلمنامه خوب است. ما در کل بجز چند فیلمنامه‌نویس که کارشان قابل تحسین است مثل پیمان و محراب قاسم خانی، امیرمهدی ژوله، خشایار الوند، برزو نیک‌نژاد و امید سهرابی، نویسنده خوب کم داریم.»

او ادامه داد: «دلیل اینکه اولین ملاک انتخاب نقش برای من حضور کارگردان خوب پشت کار است، این است که یک کارگردان خوب با فیلمنامه‌نویس کاربلد کار می‌کند و ترس‌های ابتدایی بازیگر را رفع می‌کند، اما بعضی وقت‌ها اتفاقات عجیبی در سینما و تلویزیون می‌افتد، به طور مثال فیلمنامه بسیار خوب است، اما در ‌‌نهایت محصول بدی ساخته می‌شود. نمی‌دانم چطور می‌شود یک قصه خوب را به گند کشید!»

او ادامه داد: «من در کنار تجربه‌هایی که در حیطه طنز داشته‌ام، در نقش‌های جدی هم حضور داشته‌ام و معتقدم که مقوله درام شوخی‌بردار نیست.»

بازیگر فیلم سینمایی «یک عاشقانه ساده» ادامه داد: «در کار طنز شوخی‌های پیژامه‌ای را دوست ندارم. برایم مهم است به شعور مخاطب احترام گذاشته شود و برای همین، عمده سریال‌های طنزی که بازی کرده‌ام، طنز موقیعت بوده است.»

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.